ناصر الشمرانی فصل گذشته در لیگ قهرمانان آسیا برای الهلال طی 13 دیدار به میدان رفت تا با زدن 10 گل از عوامل اصلی فینالیست شدن تیمش لقب بگیرد.

گروه ورزشی مشرق - امشب (چهارشنبه) فولاد در ایستگاه چهارم لیگ قهرمانان آسیا مهمان الهلال عربستان تیم دوم گروه C است. تیمی با سابقه و پرافتخار که چشم به صدر گروه سوم رقابت‌ها دوخته است. این دو تیم هفته آخر دور رفت مرحله گروهی مسابقات به مصاف هم رفتند (26 اسفند) که نتیجه تساوی بدون گل طرفین بود و با این تساوی فولاد 3 امتیازی و الهلال 4 امتیازی شدند.

الهلال میزبان دراگان اسکوچیچ و شاگردانش بعد از تساوی با فولاد در لیگ عربستان دو دیدار انجام داد و 6 امتیاز گرفت تا امشب آماده و سرحال پذیرای فولادی باشد که با شکست استقلال روحیه مناسبی گرفته است.

در صورتی که فولاد نتواند از دیدار خارج از خانه‌اش مقابل الهلال امتیاز کسب کند، به نوعی باید با لیگ قهرمانان آسیا هم خداحافظی داشته باشد.

بازگشت مهاجم خطرناک الهلال در بازی مرگ و زندگی فولاد
الهلال و این 2 نفر
این تیم ابتدا در ایستگاه بیستم لیگ عربستان با یک گل الشباب دیگر نماینده آسیایی این کشور را شکست داد، سپس 15 فروردین ماه با التعادل تیم میانه جدولی لیگ عربستان روبه‌رو شدند که حاصل پیروزی مجدد آنها با حداقل گل بود.

کسب 6 امتیاز در دو بازی سبب شد تا الهلال جایگاهش روی پله سوم لیگ برتر عربستان را با 44 امتیاز تثبیت کند.

نکته قابل توجه در دو بازی اخیر الهلال و پیروزی‌هایش نفراتی بودند که دو گل این تیم را ساخته و پرداخته کردند. به واقع در هر دو پیروزی اخیر آبی‌پوشان ریاضی این ناصر الشمرانی مهاجم گلزن این تیم بود که روی پاس‌های فیصل درویش به گل رسید. به واقع درک متقابلی میان شمرانی و درویش تعویض طلایی الهلالی‌ها به‌وجود آمده و این مي‌تواند برای فولاد خطرساز باشد. هرچند از ساماراس یونانی هم نباید غافل شد.

البته هنوز مشخص نیست که آیا ناصر الشمرانی پس از بخشودگی محرومیتش توسط دادگاه حکمیت ورزشی می‌تواند برای اولین‌بار الهلال را در لیگ قهرمانان همراهی کند یا خیر؟

ناصر و اولین بازی آسیایی
ناصر الشمرانی مرد سال 2014 فوتبال آسیا، سال قبل در فینال لیگ قهرمانان با یکی از بازیکنان وسترن‌سیتی استرالیا درگیر شد تا محرومیتی بلندمدت نصیبش شود. مهاجم شماره 15 الهلال البته در لیگ برتر عربستان مشکلی برای بازی نداشت تا طی 17 دیدار 11 گل به ثمر برساند.

الشمرانی فصل گذشته در لیگ قهرمانان آسیا برای الهلال طی 13 دیدار 1147 دقیقه به میدان رفت تا با زدن 10 گل از عوامل اصلی فینالیست شدن تیمش لقب بگیرد.

بازگشت مهاجم خطرناک الهلال در بازی مرگ و زندگی فولاد
متولیان الهلال تلاش فراوانی کردند تا بلکه بتوانند از این مهاجم گلزن محروم در لیگ جاری قهرمانان آسیا هم بهره بگیرند. گفته می‌شود پس از اینکه دادگاه حکمیت ورزشی محرومیت این مهاجم را لغو کرد احتمال زیادی دارد که امشب این مهاجم کارکشته مجوز بازی برابر فولاد را به دست بیاورد. شمرانی سال گذشته با پیراهن الهلال به الاهلی امارات (2)، السد (3)، سپاهان، بنیادکار و العین (3) 10 گل زد.

ترکیب الهلال در بازی آخر مقابل التعادل
خالد شراحیلی (گلر)، عبدا... الشامخ (دفاع چپ)، دیگو (مدافع میانی)، تائه هوکواک (مدافع میانی)، یاسر الشهرانی (مدافع راست)، سعود حزیری (هافبک)، عبدا... اوتایف (هافبک)، عبدالعزیز الدوساری (گوش چپ)، سلمان الفرج (هافبک تهاجمی)، سالم الدوساری (گوش راست) و ناصر الشمرانی (مهاجم نوک)

به گزارش مشرق، دیدار تیم های الهلال عربستان و فولاد ایران ساعت 22:15 امشب (چهارشنبه) در ورزشگاه فهد ریاض برگزار خواهد شد.

برنامه، نتایج کامل، جدول رده بندی و گلزنان لیگ قهرمانان 2015 آسیا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس