کد خبر 403093
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۳

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه خواجه‌نصیر از برگزاری نشست بررسی بیانیه لوزان با عنوان «لوزان بدون روتوش» به همت بسیج دانشجویی ۸ دانشگاه بزرگ کشور از ساعت ۱۶ روز چهارشنبه خبر داد.

به گزارش مشرق، محمدحسین رحمانی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه خواجه‌نصیر، اظهار داشت: نشست بررسی متن بیانیه لوزان با عنوان «لوزان بدون روتوش» به همت بسیج دانشجویی ۸ دانشگاه بزرگ کشور از ساعت ۱۶ روز چهارشنبه در سالن بصیرت مجتمع فرهنگی ۱۳ آبان برگزار می‌شود.

وی افزود: از محورهای برگزاری این نشست لزوم شفافیت بیانیه لوزان و هر گونه توافق احتمالی، صادق بودن مذاکره‌کنندگان با مردم در این رابطه و از همه مهم‌تر مقابله و ایستادگی در برابر زورگویی‌های آمریکا است.

رحمانی گفت: از عموم مسئولان وزارت خارجه و سازمان انرژی اتمی از جمله ظریف و صالحی و موافقان و منتقدان بیانیه لوزان برای حضور در این مراسم دعوت شده است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه خواجه‌نصیر تصریح کرد: قرار است این مسئولین به سوالات دانشجویان درباره ابهامات بیانیه لوزان پاسخ دهند.

به گفته وی تا الان حضور جمعی از نمایندگان مجلس و اساتید دانشگاهی از جمله نوبری، بروجردی، زاکانی، بذرپاش و زاهدی‌وفا قطعی شده است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس