کد خبر 403021
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۱

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در بازی رفت اگر گل اول را به النصر می‌زدیم می‌توانستیم این تیم را شکست دهیم.

به گزارش مشرق، حسین عبدی در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های پرسپولیس و النصر در دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازی فردای ما با تیمی است که در لیگ عربستان 51 امتیاز به دست آورده و 51 گل هم زده است و یکی از بهترین تیم های عربستان به شمار می‌رود که در حال حاضر در لیگ این کشور صدرنشین است و بعداز این تیم الاهلی و الهلال و الاتحاد در جدول حضور دارند و النصر از 21 بازی که انجام داده 16 بازی برده و 3 بازی مساوی کرده و 2 بازی هم باخته که البته 18 گل خورده و 51 گل هم زده است.

وی ادامه داد: ما فردا با این تیم بازی داریم که البته هماهنگی و قدرت تیمی‌اش قابل بحث نیست اما نوع بازی ما به سبکی هست که در بازی رفت هم نباید سه گل می‌خوردیم و می‌توانستیم همین تعداد گل را به این تیم بزنیم البته اگر ما گل اول را به این تیم می‌زدیم می‌توانستیم آنها را شکست دهیم اما در بازی برگشت می‌خواهیم این مسئله را جبران کنیم.

عبدی تصریح کرد: در بازی رفت ما چند ساعت پرواز متوالی داشتیم و از تهران به ازبکستان رفتیم سپس به تهران برگشتیم و بعد راهی اهواز و سپس مسجد سلیمان شدیم و بعد از آن به عربستان رفتیم و بدن بچه‌ها تحلیل رفت به هر حال روی آسمان بودن بر روی مسائل فیزیکی و روانی بازیکنان تاثیر می‌گذارد و خستگی بازیکنان هم مشهود است اما با همه احترامی که برای تیم النصر و مربی آن قائل هستم می‌خواهیم در بازی برگشت یک بازی خوب انجام دهیم تا همه چیز به نفع خودمان تمام شود.

عبدی درباره اینکه تغییرات کادر فنی پرسپولیس در روند بازیکنان این تیم تاثیر مثبت می‌گذارد یا نه؟ افزود: امیدوارم که این تحولات تاثیر مثبتی بر تیم گذاشته باشد تا همه بتوانند از این موضوع لذت ببرند اما اگر این تغییرات مثبت نباشد همه ضرر خواهیم کرد و امیدوارم که این شوک مثبت بوده باشد.

وی درباره اینکه گفته می‌شود این بازی برای او به عنوان سرمربی پرسپولیس دو سر باخت خواهد بود تصریح کرد: با انجام یک بازی فوتبال در چنین سطحی در تاثیرگذاری یک نفر نیست و همه باید در یک بازی فوتبال تاثیرگذار باشند و باید همه دست به دست هم دهیم تا یک بازی خوب رقم بزنیم و با یک نفر نمی‌توان مسئله‌ای را ارزیابی کرد. در یک کار تیمی همه باید وظایفشان را درست انجام دهند تا باعث بالا رفتن درصد موفقیت تیم شوند و اگر بازیکن خوب هم در تیم باشد درصد موفقیت این تیم بالاتر هم خواهد رفت اما هیچ کس به یقین نمی‌تواند بیش از یک بازی فوتبال که یک بازی تیمی است بگوید موفق خواهد شد یا نه چون این موضوع بسته به یک نفر نیست و باید همه دست به دست هم دهیم تا یک بازی خوب رقم بخورد چراکه این بازی به نام پرسپولیس بزرگ است و هر کس باید در جای خودش فعالیت درستی انجام دهد.

عبدی در پاسخ به این سوال که آیا برای بازی فردا از مشورت‌های حمید درخشان هم استفاده می‌کند یا نه افزود: بله حتما از درخشان مشورت می‌گیرم چراکه هنوز یک روز است که این اتفاق افتاده و همه از پرسپولیس بزرگ انتظار دارند تا انتظارات و تعصبات مردم را برآورده کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در کادر فنی بعدی پرسپولیس باقی خواهد ماند اظهار داشت: در این مورد باید در زمان خودش بحث شود و تصمیم بگیریم اما همه اعضای کادر فنی پرسپولیس در حال حاضر به فکر بازی روز چهارشنبه هستند.

عبدی تصریح کرد: هیچ مسئله‌ای یک شبه درست یا خراب نمی‌شود بلکه باید همه به وظایفشان درست عمل کنند تا همه چیز درست پیش برود. ما در حال حاضر فردا یک بازی بزرگ داریم و فکری به جز این بازی نداریم تا بازی انجام شود که درخور شان پرسپولیس باشد. امیدوارم که تاثیرات مثبتی در پرسپولیس ببینیم اما در نهایت امیدوارم هرچه به نفعت باشگاه است اتفاق بیفتد.

درخشان در مورد اینکه فردا با ترکیب بازی رفت پرسپولیس مقابل النصر با این تیم بازی می‌کند یا تغییراتی در ترکیب سرخپوشان رخ خواهد داد اظهار داشت: در فوتبال برای اینکه تغییرات ایجاد شود زیاد نمی‌توان دست به ترکیب زد بلکه باید ببینیم که چه بازیکنانی در اختیار داریم. به هر حال ما شرایطی داریم و می‌توانیم 18 بازیکن را در لیگ قرار دهیم و باید شرایط خوبی را در زمین پیاده کنیم.

عبدی اظهار داشت: درباره اینکه هجومی بازی می‌کنیم یا دفاعی فردا مشخص می‌شود اما ما در حال حاضر پلن A و B بازی فردایمان را هم مشخص کرده‌ایم و نقاط چیدمان در زمین هم مشخص است اما فوتبال فقط حمله کردن یا دفاع کردن نیست بلکه باید بر اساس داشته‌هایمان در زمین آماده کنیم. هیچ تیمی با همه نفرات دفاع یا حمله نمی‌کند و به هر حال فوتبال 90 دقیقه و شاید هم 90 و چند دقیقه است. وقتی صدای شلیک تپانچه دویدن دونده‌ها شنیده می‌شود الزاما به این معنی نیست که نفر اول، اول بشود بلکه باید با برنامه‌ریزی کارها را پیش برد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه آیا از فرناندو گابریل در بازی فردا استفاده خواهد کرد یا نه؟ افزود: بعد از اینکه گابریل مصدوم شد این بازیکن را برای بازی رفت از دست دادیم و در عربستان نقطه ضعف ما این مسئله بود اما اینکه نتوانستیم آن را جبران کنیم اما به هر حال فوتبال همین است هرچند که گابریل دو هفته است با تیم تمرین می‌کند و با اینکه زخم سرش خوب نشده و محافظ هم برای این بازیکن تهیه شده امیدوارم که فردا بتواند بدون مشکل خاصی به ما کمک کند.

عبدی در پایان خاطرنشان کرد: به تیم النصر خیرمقدم می‌گویم و همانطور که آنها در بازی رفت پذیرایی خوبی از ما کردند امیدوارم پذیرایی ما هم باب میلشان باشد و امیدوارم که مردم هم ما را یاری دهند و به استادیوم بیایند تا بتوانیم برد ایده‌آلی مقابل این تیم رقم بزنیم تا از این گروه صعود کنیم و باید امتیازات لازم را جمع کنیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس