کد خبر 402985
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۴

رئیس کمیته انضباطی گفت: از مربیان باشگاه‌ها و مسئولین به خصوص امیر قلعه‌نویی می‌خواهم بدون در دست داشتن اطلاعات دقیق، هیچگاه مطلبی را مطرح نکنند.

به گزارش مشرق، اسماعیل حسن زاده، رئیس کمیته انضباطی گفت: متاسفانه سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در روزنامه‌ای که امروز به چاپ رسیده اعلام کرده است کمیته انضباطی برای استقلال یک شبه رای صادر می‌کند اما برای بازیکن تیم نفت تهران (مرتضی پور‌علی‌گنجی) رایی را صادر نمی‌کند.

وی افزود:  باید بگویم از مربیان باشگاه‌ها و مسئولین به خصوص امیر قلعه‌نویی می‌خواهم که بدون در دست داشتن اطلاعات دقیق، هیچگاه مطلبی را مطرح نکنند و همچنین رسانه‌ها هم از صحت یک خبر باید مطلع باشند و سپس مصاحبه‌ها و یا نقل قول‌هایی که از سوی افراد مطرح می‌شود را به چاپ برسانند.

رئیس کمیته انضباطی ادامه داد: بازی دو تیم پیکان تهران و نفت تهران روز 23 بهمن ماه برگزار شد که از سوی مرتضی پور علی گنجی تخلفاتی رخ داد. روز 26 بهمن ماه گزارش ناظر و نماینده بازی به کمیته انضباطی ارسال شد و در روز 5 اسفند ماه دادنامه رای این بازی تهیه و به امضا رسید و در نهایت روز نهم اسفند ماه از سوی سازمان لیگ برتر به باشگاه مربوطه و بازیکن ابلاغ شد.

حسن زاده در ادامه بیان کرد: تقریباحدود 40 روز پیش این رای از طریق سازمان لیگ برتر فرستاده شده است و متاسفانه قلعه‌نویی بدون تحقیق در روزنامه مطالب کذبی را مطرح کرده است. از رسانه ها می‌خواهم که قبل از درج مطالب مختلف، از صحت یک موضوع اطلاع دقیق داشته باشند. امیدوارم خداوند همه را به راه راست هدایت کند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس