کد خبر 402604
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۹

در ادامه تغییرات گسترده کادرفنی تیم پرسپولیس این باشگاه احتمالا بزودی با تغییرات اساسی در ترکیب اعضای هیئت مدیره رو به رو خواهد شد.

به گزارش مشرق، در حالی که باشگاه پرسپولیس در روز‌های گذشته با اتفاقات و حواشی بسیاری همراه بود و طی آن حمید درخشان از سرمربیگری این تیم استعفا داد و هیئتی از این باشگاه نیز در استانبول در حال مذاکره جدی با برانکو ایوانکویچ برای هدایت این تیم هستند، قرار است ترکیب هیئت مدیره این باشگاه نیز بزودی تغییر کند.

ابراهیم جهانگیری برادر معاون اول رییس جمهور، دکتر ضیایی و حسین هدایتی در ترکیب جدید اعضای هیئت مدیره پرسپولیس قرار دارند و از اعضای قبلی نیز علی‌اصغر مونسان و جعفر کاشانی به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

قرار بر این است، حسین هدایتی در مزایده سوم برای خرید باشگاه پرسپولیس اقدام کند و در صورت پیروزی در این مزایده تغییرات جدیدی از جمله جابه‌جایی در سمت مدیرعاملی این تیم ایجاد خواهد شد اما تا زمان مزایده سوم محمدحسین نژادفلاح کماکان به عنوان سرپرست باشگاه پرسپولیس به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

هم‌چنین در صورت خرید باشگاه پرسپولیس از سوی حسین هدایتی، احتمال تغییر جعفر کاشانی و علی اصغر مونسان نیز وجود دارد.

این تغییرات بر اساس مذاکرات حسین هدایتی با وزارت ورزش و جوانان انجام شده است.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ایمان ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۷
    0 0
    آقای هدایتی دنبال چه چیزی در پرسپولیس هست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ شما برو دنبال بدهی بانکی خودت که این همه بدهی داری اومدی تو پرسپولیس اسم در بیاری برای خودت استیل آذین از بین رفت حالا میخواهی پرسپولیس از بین ببری
  • شاه احمد ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۷
    0 0
    آهای استقلالی شنیدم شرکت آب و فاضلات تنها خریدار استقلاله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس