کد خبر 402555
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲

افشارزاده: برای شخصیت خودمان احترام قائل هستیم و دیگر از سازمان لیگ طلب پول نخواهیم کرد.

به گزارش مشرق، افشارزاده مدیر عامل استقلال در مورد مشکلات مالی استقلال که مدتی است این تیم با آن دست به گریبان است گفت: مشکلات مالی برای ما وجود دارد ولی انشاالله در آغاز سال اوضاع خیلی بهتر می‌شود. قبول داریم که بازیکنان مدتی است با مشکل روبرو شده اند ولی ما هم به دنبال این هستیم که مشکلات باشگاه را حل کنیم و البته کمی اوضاع نسبت به گذشته بهتر شده است. می‌خواهیم چند اسپانسر جانبی برای باشگاه جذب کنیم تا اوضاع ما نسبت به گذشته بهتر شود. امیدوار هستم این اتفاق برای ما بیفتد چون باشگاه استقلال مشکلات زیادی را دارد و با یک اسپانسر نمی‌شود تمام مسائل باشگاه را حل کرد. باید از ظرفیت‌های دیگر باشگاه استفاده کنیم تا برای ادامه فصل به مشکل نخوریم. من مطمئن هستم در سال جدید  اوضاع مالی استقلال بهتر خواهد شد.

او در پاسخ به این سوال که آیا اسپانسر باشگاه به تعهداتش عمل کرده است یا نه هم گفت: از زمانی که شرکت توسعه صنایع نوین دوباره وظیفه اسپانسرینگ باشگاه استقلال را برعهده گرفت آنها تمام تعهدات خود را عملی کرده‌اند و ما رضایت کامل داریم. البته مخارج باشگاهی مثل استقلال خیلی بالا است و نیاز به اسپانسرهای جدید داریم. آنها بخشی از مشکلات مالی باشگاه را حل کرده اند ولی این کافی نیست و ما نیاز به کمک های بیشتری داریم.

مدیرعامل استقلال در پاسخ به این سوال که آیا این باشگاه توانسته مطالباتش از سازمان لیگ را دریافت کند یا نه هم گفت: ما هنوز نتوانسته‌ایم پولی از سازمان لیگ دریافت کنیم و کاملا ناامید شده‌ایم. مطمئن باشید دیگر به سازمان لیگ نامه نخواهیم زد چون برای شخصیت خود احترام قائل هستیم. دیگر کاری با سازمان لیگ نداریم چون مطمئن هستیم آنها کاری برای ما نمی‌کنند. اگر قرار بود اتفاقی بیفتد تا حالا افتاده بود.
 

منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس