کد خبر 402444
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۷

عضو اتحادیه سراسری مرغداران مرغ گوشتی گفت: از هفته گذشته به دلیل کاهش تقاضا، قیمت مرغ در سراسر کشور سقوط کرد و در حال حاضر میزان زیادی مرغ روی دست مرغداران مانده است.

 به گزارش مشرق، محمدحسین زمانی راد اظهار کرد: اگرچه قیمت تمام شده هر کیلوگرم مرغ در مرغداری‌ها بیش از ۵۰۰۰ تومان است اما هم اکنون هر کیلوگرم مرغ زنده ۴۵۰۰ تومان درب مرغداری‌ خریداری می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر میزان زیادی مرغ روی دست مرغداران مانده که اعلام آمادگی دولت برای ذخیره‌سازی مازاد تولید و صادرات گوشت مرغ، راهکار خروج از این وضعیت است.

زمانی راد تصریح کرد: در اواخر اسفند پارسال و اوایل فروردین امسال قیمت مرغ بسیار مناسب بود اما از هفته گذشته به دلیل کاهش تقاضا، قیمت آن ناگهان سقوط کرد.

این عضو هیات مدیره اتحادیه سراسری مرغداران عنوان کرد: از آنجاکه بازار تابع عرضه و تقاضاست در شرایطی که عرضه مرغ بر تقاضا غلبه کند لازم است فکری برای مازاد تولید شود.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • حشمت رستم نژاد ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۰
    0 0
    الان قیمت3500هست باتوجه به اینکه مسؤولین آخرسال93گفتند قیمت راثابت نگه می‌داریم همه شروع به تولید کردن الان هم داریم همه ورشکست بیچاره میشیم وقتی قیمت پایینه چرا کسی حرفی نمیزنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس