کد خبر 402232
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۷

وزیر ورزش و جوانان با تبریک سال جدید گفت: امیدوارم امسال بتوانیم به فرمایش مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشانیم و همدلی و همزبانی مردم با دولتی که برآمده از آراء آنهاست را شاهد باشیم.

به گزارش مشرق، وزیر ورزش و جوانان در نخستین جلسه شورای معاونان سال 94 با تبریک سال نو گفت: امیدوارم امسال بتوانیم به فرمایش مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشانیم و همدلی و همزبانی مردم با دولتی که برآمده از آراء آنهاست را بیش از پیش شاهد باشیم.

گودرزی با تاکید بر تحولات مثبت کشور که با تدبیر و درایت دولت یازدهم رقم زده شده است، افزود: مردم ایران شایسته بهترین ها هستند و وظیفه ما مسوولان کار و خدمت بیشتر به آنهاست و من توقع دارم تمامی معاونت‌ها و همکاران ستادی و استانی هم کیفی و هم کمی برای پیشبرد مسائل و برنامه های وزارت ورزش وجوانان وقت بگذارند.

وزیر ورزش و جوانان گفت: امسال ما قبل المپیک هستیم و برنامه ریزی و فعالیت ما باید کسب بیشترین سهمیه و حضور مقتدرانه در عرصه مهم و پر اعتبار المپیک باشد.

گودرزی از کلیه معاونین، مدیران کل ستادی، استانی، روسای فدراسیونهای ورزشی خواست، اصل پاسخگویی و شفافیت را برای رسانه‌ها حتما رعایت کنند.

وی افزود: به نظر من هر زمان که پاسخگو بوده‌ایم، حواشی ورزش کمتر شده است. خوشبختانه غالب رسانه‌های حوزه جوان و ورزش علاقمند به نظام و کشور و نگهبان حقوق مردم و منتقد منصف و آگاه مدیران و مسوولان هستند و امیدوارم این نگاه حرفه‌ای در سال جدید هم ادامه داشته باشد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس