کد خبر 402173
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹

حضور کاروان‌های راهیان نور در مناطق عملیاتی دفاع‌مقدس که از 10 روز مانده به سال 94 به اوج خود رسیده بود بدون تصادفات خودرویی و حوادث دیگر پایان یافت.

گروه جهاد و مقاومت مشرق - حضور کاروان‌های راهیان نور در مناطق عملیاتی دفاع‌مقدس که از 10 روز مانده به سال 94 به اوج خود رسیده بود بدون تصادفات خودرویی و حوادث دیگر پایان یافت.

جابجایی میلیونی زائران مناطق عملیاتی دفاع‌مقدس در مسیرهای مواصلاتی به خوزستان و همچنین مسیرهای منتهی به محل یادمان‌ها و زیارتگاه‌ها نیازمند برنامه‌ریزی و اجرای دقیق است تا ضمن برقراری امنیت روانی،زمینه «زیارت بامعرفت» را برای علاقه‌مندان به فرهنگ دفاع‌مقدس فراهم کند.
سال بدون تصادف کاروان‌های راهیان نور
این نکته از آنجا اهمیت مضاعف پیدا می‌کند که یادآور شویم برابر آمارهای اعلام شده توسط سردار مومنی رئیس راهور نیروی انتظامی، استان خوزستان هم جزو پنج استان دارای بیشتر تصادف جاده‌ای در نوروز امسال بوده است.این را هم باید اضافه کرد که از اول تا هفتم فروردین‌ماه جاده‌های خوزستان شاهد دو میلیون تردد خودرویی بوده است.

ستاد مرکزی راهیان نور طبق روال سال‌های گذشته تمهیداتی برای سفر همراه با سلامت زائران مناطق عملیاتی اتخاذ کرد که همین تمهیدات امسال هم با قوت بیشتری اجرا شد.فعالیت سامانه امدادیاور،جلوگیری از حرکت اتوبوس‌های حامل زائران مناطق عملیاتی در شب،فراهم کردن امکان شب‌مانی زائران در مسیرهای منتهی به خوزستان و استراحت رانندگان اتوبوس‌ها و زائران و همچنین تاکید بر استفاده از اتوبوس‌های دارای وضعیت فنی مطلوب از جمله این تمهیدات بود که در پیشگیری از تصادفات نقش محوری ایفا کرد. یادآوری این نکته هم لازم است که سامانه امدادیادور، امسال نوعی سامانه راهبری و سوپاپ اطمینان برای وسایل نقلیه و رانندگان محسوب می‌شد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس