کد خبر 401857
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۱

مدیربرنامه‌های نیلسون مدعی است، مسئولان باشگاه پرسپولیس با پولی که قرار بود به نیلسون پرداخت شود تادو را جذب کرده‌اند.

به گزارش مشرق، صحبت‌های نادر باقری در خصوص دلایل جدایی نیلسون کوریا از پرسپولیس مطرح شد با واکنش جدی مدیربرنامه‌های این بازیکن مواجه شده است.

نادر باقری مدعی شده است که دلیل اصلی جدایی نیلسون از پرسپولیس مسائل مالی و اختلاف مدیربرنامه‌های او با مسئولان وقت باشگاه بوده است اما مدیر برنامه‌های نیلسون نظر دیگری دارد.

وی در واکنش به اظهارات مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس گفت: آقایان حالا که سوشا مکانی آن رفتار را با آنها داشته تازه یادشان افتاده است که نیلسون چرا از پرسپولیس رفت.

مدیربرنامه‌های نیلسون تصریح کرد: وقتی خود درخشان می‌گوید مکانی را به خاطر منافع ملی به نیلسون ترجیح دادم بدین معناست که نیلسون را نخواسته است. حالا نمی‌دانم باقری بر چه اساسی مدعی شده نیلسون به خاطر پول و مشکلاتی که من به وجود آوردم از پرسپولیس جدا شده است.

وی ادامه داد: درخشان در آخرین دیداری که با نیلسون داشت به او گفت: «برای نیم‌فصل دوم روی تو حساب ویژه‌ای باز کرده‌ام» اما با رفتن او به برزیل درخشان به خود من اعلام کرد که نیلسون را نمی‌خواهد و مکانی دروازه‌بان اول تیم است. او بارها در مصاحبه‌های خود این ادعا را مطرح کرد و از این کارش فقط یک هدف داشت و آن هم جذب یک بازیکن خارجی به جای نیلسون بود. نیازی نیست من بگویم تادو با چه قیمت و هدفی پرسپولیسی شد و کارشناسان در این‌باره صحبت‌های لازم را انجام داده‌اند.

مدیربرنامه‌های نیلسون همچنین تأکید کرد: حتی لازم می‌دانم بگویم که حسین هدایتی مبلغی را در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار داد تا آن را به نیلسون بدهند و این دروازه‌بان با فکر راحت در تمرینات و بازی‌های پرسپولیس شرکت کند اما مسئولان وقت باشگاه این پول را به نیلسون ندادند و به جای او تادو را به خدمت گرفتند. این موضوع را می‌توانید از خود هدایتی هم سؤال کنید.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس