رئیس‌جمهور گفت: به صراحت می‌گویم غنی‌سازی و همه فعالیت‌های هسته‌ای ایران صرفاً برای توسعه ایران و علیه هیچ کشوری و جهان نخواهد بود. در این چارچوب، اراک با فن‌آوری مدرن‌تر فعال خواهد بود. در فردو بیش از۱۰۰۰ سانترافیوژ فعال خواهد بود.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور که در برنامه زنده تلویزیونی با موضوع بیانیه لوزان از شبکه خبر با مردم سخن می‌گفت، اظهارداشت: امروز روز سپاس از ملت بزرگ ایران است؛ مردم با ایستادگی استقامت خودشان گامی در مسیر اهداف ملی برداشتند که باید از همه مردم ایران که در طول سالیان گذشته برای حراست از حقوق خودشان ایستادگی کردند و در آینده نیز این مسیر را ادامه خواهند داد، تشکر کنم.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه دولت همواره در پی وعده‌های خود به مردم بوده است، گفت: یکی از وعده های دولت به مردم چرخش همزمان سانترافیوژها و چرخ اقتصاد کشور بود؛ بعد از تشکیل دولت در طول 100 روز اول، دولت در این زمینه اولین گام را برداشت و به توافق موقت در زمینه مسائل هسته‌ای با 1+5 دست یافت و از آن زمان تا امروز در تلاش بودیم که گام دوم برداشته شود که این گام شب گذشته برداشته شد.

روحانی تصریح کرد: در گام دوم، ما هم حفظ حقوق هسته‌ای را داریم، هم رفع تحریم ها و هم تعامل سازنده با جهان؛ در توافق پیش رو که گام سوم خواهد بود که تا تیرماه خواهد بود؛ گام چهارم نیز گام اجرای توافقات نهایی است.

وی گفت: 5+1 پذیرفته است که ایران در خاک خود غنی سازی کند؛ امروز همه قبول کردند غنی سازی در ایران برای هیچ کس تهدید نیست؛ به صراحت می‌گویم غنی‌سازی و همه فعالیت‌های هسته‌ای ایران صرفاً برای توسعه ایران و علیه هیچ کشوری و جهان نخواهد بود. در این چارچوب، اراک با فن‌آوری مدرن‌تر فعال خواهد بود. در فردو بیش از1000 سانترافیوژ فعال خواهد بود.

روحانی گفت: در همان روز اجرای توافق، همه قطعنامه‌ها علیه ایران لغو خواهد شد. در چارچوبی که ما پیش رو داریم می‌بینیم که رویکرد این دولت پاسخ داده شده است در دنیای امروز تهدید دیگران و فشار به آنها بی‌ارزش است و همه باید به فکر برد- برد باشیم. برخی فکر می‌کنیم ما یا باید با دنیا بجنگیم و یا تسلیم انها شویم ما معتقدیم راه سومی وجود دارد.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه، 1+5 تحریم کرد تا ایران تسلیم شود اما دیدند که در مقابل ملت منسجم، شجاع قرار گرفتند، تصریح کرد: رویکرد دولت این بود اگر دیگران به ما تکریم کنند و تهدید نکنند، پاسخ تکریم را با تکریم خواهند گرفت. در تعامل با جهان، بحث ما فقط هسته‌ای نیست ما در همه زمینه‌ها به دنبال تعامل هستیم.

وی گفت: اگر به هر کجا رسیدم و همین گامی که امروز به دست یافتیم در سایه همدلی و همزبانی و انسجام بوده است؛ ما هموراه از رهنمودهای مقام معظم رهبری بهره بردیم و ایشان هم سخاوتمندانه ارشادات را در اختیار تیم مذاکره کننده قرار دادند لازم می دانم از مقام معظم رهبری و روسای قوا تشکر کنم. لازم می‌دانم از وزیر امور خارجه، رئیس سازمان انرژی اتمی، تیم حقوقی و همه کسانی در این زمینه تلاش کردند از طرف ملت ایران، سپاسگذاری و تشکر می‌کنم

روحانی با بیان اینکه توافق نهایی متوازن خواهد بود، گفت: اگر طرف مقابل به تعهدات عمل کند ما هم عمل می کنیم و اگر راه دیگری انتخاب کنند راه انتخاب پیش روی ملت ایران خواهد بود.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه دولت دستش را به سوی همه فعالان اقتصادی دراز می‌کند، تاکید کرد: ما به توسعه صادرات غیرنفتی نیاز داریم برای اینکه مردم ما شاهد بهبود وضعیت معیشتی باشد، تلاش می‌کنیم. درخواست ما از مردم همدلی برای رقابت‌های سالم سیاسی در سال انتخابات است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 56
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 25
  • ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۴
    0 0
    گوشمون از این لالایی ها پر شده
  • احمد خواجوند ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۴
    0 0
    خدا چرا تو پیشانی ما نوشتی گا گول
  • تازه مسیحی ایرانی مقیم نروژ ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۴
    0 0
    متوجه این جمله نشدم : :: درخواست ما از مردم همدلی برای رقابت‌های سالم سیاسی در سال انتخابات است. :: این مسئله چه ربطی به سخنرانی درباره توافق هسته ای داشت؟چند بار دیگه چند جای دیگه هم تکرار کردن.
  • تازه مسیحی ایرانی مقیم نروژ ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۴
    0 0
    متوجه این جمله نشدم : :: درخواست ما از مردم همدلی برای رقابت‌های سالم سیاسی در سال انتخابات است. :: این مسئله چه ربطی به سخنرانی درباره توافق هسته ای داشت؟چند بار دیگه چند جای دیگه هم تکرار کردن.
  • ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۴
    0 0
    اگر طرف مقابل به تعهدات عمل کند ما هم عمل می کنیم و اگر راه دیگری انتخاب کنند راه انتخاب پیش روی ملت ایران خواهد بود.!!! شما چرا این حرف را می زنید؟در زمان شما دو سال بصورت داوطلبانه ما غنی سازی را تعلیق کردیم و بعد از دو سال که از این وضعیت خارج شدیم و تحت نظارت آژانس غنی سازی را دنبال کردیم این قطعنامه ها را صادر کردند. بنابراین وقتی یک اقدام داوطلبانه برگشت ناپذیر بود چگونه یک اقدام الزام آور برگشت پذیر می شود؟ داور کیست؟آقای روحانی بیا به آغوش ملت برگردد و دست از تیمی که فردای خودش را نمی تواند ببیند بردار
  • ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۴
    0 0
    در تعامل با جهان، بحث ما فقط هسته‌ای نیست ! ترجمه : در مورد مقاومت و موشکها هم بحث می کنیم! در همان روز اجرای توافق، همه قطعنامه‌ها علیه ایران لغو خواهد شد! ترجمه: البته وقتی که کدخدا روز اجرای توافق را مشخص کند! عجالتا که گغتند مرحله ای است و باید ابتدا اقدامات ایران را ببینند!
  • مهدی از قم ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۴
    0 0
    وقتی میبینیم میرزا اقاخان نوری هرات را به انگلیس داد باخود میگوییم چه فرد منفعلی بوده وقتی میبینیم شاهان قجری برای منافع لحظه ای چقدر امتیاز دادند میگوییم چه افراد خائنی بودند.وقتی میبینیم محمدرضا پهلوی برای حفظ حکومتش بحرین شیعه را به عرب های وهابی داد میگوییم چه انسان خائنی بوده.به نظر شما چند نسل بعد وقتی نفت و گاز تمام شده و ملت ایران برای انرژِی باید گدایی دنیا را کند در مورد ما مردم چی میگویند؟؟؟؟؟چرا ما نمیتوانیم 50 یا 100 اینده را ببینیم؟؟؟چرا نمیتونیم حال را فدای منافع بلند مدت کنیم؟؟؟؟چرا همیشه تاریخ دنبال نزدیکترین و اسانترین راه هستیم؟؟؟؟چرا همیشه افرادی که خواهان حل ریشه ای مشکلات هستند باید از دست ما مردم خون دل بخورند؟؟؟
  • ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۴
    0 0
    آره! باشه
  • ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۴
    0 0
    آقای روحانی ما با شما هم دلیم ولی جواب همدلی ... فرض کردن ما نبود
  • ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۴
    0 0
    امام علی فرمود با ترسو مشورت نکن آنوقت اگر ترسویی را که از بمب اتمی بترسد بفرستی برای مذاکره نتیجه ای بهتر از این نخواهد داشت
  • یک ایرانی ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۴
    0 0
    بله اقای روحانی مردم تعامل سازنده با جهان و صلح و دوستی با همه ی کشورها را در سایه ی اقتدار، عزت و منافع ملی می خواهند و از جنگ و تقابل بی زارند.
  • رزمنده قدیمی ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۴
    0 0
    بابا خوابی مشرق این یک .... است شما برو Media Note U.S Department of state رو بخون ببین اونجا اینها چه موافقت نامه ای رو نوشتن اینجا دولتیها چی میگن .اونجا میگن تا مطمین نشن تحریمها رو برنمی دارن و حق دارند همه جا رو بازرسی کنند همه جا رو خوب بابا اگه تسلیم شدین بگین ملتم خبر دار شوند.وای بر خون شهدا وای کاش همون تو جنگ میمردم این روزا رو نمی دیدم.
  • ۲۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۴
    0 0
    باس ماست انرژی هسته ای همه اش ماس ماست!
  • ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۴
    0 0
    حال روحانیا ندارم... و همینطور احمدی...
  • محمد ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۴
    0 0
    مطمئنی؟؟
  • ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۴
    0 0
    فردو که اورانیم غنی نکند به چه درد میخوره اینا همه عوامفریبی مسولین دولت است
  • ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۴
    0 0
    اينا همه تبليغاته ... ما صبر مي كنيم تا ببينم در عمل چه اتفاقي خواهد افتاد . تجربه ثابت كرده كه بين حرف و عمل در اين دولت تفاوت وجود داره
  • ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۴
    0 0
    یک نفر بگه چه جوری 1000 سانتریفوژ بدون مواد هسته ای کار میکند واصلا قرار است با چه چیزی کار کند سیب زمینی؟
  • ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۴
    0 0
    مردم ایران میدانید توافق لوزان یعنی چه !؟ یعنی تسلیم قدرت های بزرگ مقابل ایران !!!!!!!!!!
  • ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۴
    0 0
    واویلا اگر بخواهید ترکمنچای امضا کنید...
  • پری ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۴
    0 0
    مشرق امروز خیلی ساکت بودی آیا ناراحتی یا نگران ؟؟ میگن فردا مدارس تعطیله راسته؟؟
  • علی ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۴
    0 0
    خدا کنه اونچه که گفتین اتفاق بیافته
  • ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۴
    0 0
    خواهشا مسئولین با مردم رو راست باشن کلیه جزئیات بیان کنن نشه که بعدا از دهن رسانه های خارجی متوجه چیز دیگه ای بشیم.
  • ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۴
    0 0
    روحانی : .... در تعامل با جهان، بحث ما فقط هسته‌ای نیست ما در همه زمینه‌ها به دنبال تعامل هستیم. .... ؟؟؟؟ خدا به خیر کنه
  • ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۴
    0 0
    از شما رو نمي دونم ولي من قويا از سخنان ريس جمهور حمايت مي كنم
  • ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۴
    0 0
    بدانید من نمی توانم این قلم را همدلی با این دولت بکنم. اگر دوست دارید اسمم را بگذارید ضد ولایت فقیه.
  • ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۴
    0 0
    مشک آن است که خود ببوید، نه آنکه عطار بگوید چرا جزئیات توافق از مردم پنهان می شود، تا خودشان راجع به آن قضاوت کنند.
  • هبوط آدم ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۴
    0 0
    ایضا حقوق همجنس گراها و غیره و غیره حتما
  • بنیادگرا ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۴
    0 0
    برای نظرات، امکان درج شکلک هم فراهم کنید. اینجور وقتا خیلی به درد میخوره!!
  • ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۴
    0 0
    بابا خفن بابا انگلیش بلد!! جالبه که اینجور موقع ها دیگه آمریکا شیطان بزرگ نیست و میشه راستگو!! شما حرف رئیس جمهور و وزیر امور خارجه ی ایران رو دروغ فرض میکنی و حرف رئیس جمهور و رئیس امور خارجه ی شیطان بزرگ رو راست؟؟!!
  • احقرالعباد ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۴
    0 0
    سلام؛ ابلیس را از آن جهت ابلیس گفتند که پر تلبیس است چون بسیار حیله گراست،آمریکای شیطان بزرگ هم همان آمریکا است و فرقی نکرده است البته شاید حیله گر تر شده؛این مذاکرات به غیر از از این دو نتیجه،هیچ نتیجه ای ندارد،۱-یا آن متن خروجی وزارت امور خارجه آمریکا درست است که بسیار زیانبار کاملا به ضرر ایران وامت اسلامی است و علاوه بر این موجب استحاله ی نظام از داخل و ایجاد اختلافات عمیق و دشمنی در درون نظام می شود و فتنه ای بزرگتر از ۸۸ به وقوع میپیوندد.۲-هر آنچه که وزیر امور خارجه میگوید درست است و این آمریکا است که دروغ میگوید ومی خواهد کنگره و رژیم غاصب صهیونیستی را فریب دهد و آنها نیز فریب می خورند چون آنها کاملا از کارهای گذشته ی خود پشیمانند!!!!!!!!! شما خود انتخاب کنید. آقای روحانی شما در صورت تائید رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله) شما را تائید کند و شما حق ندارید بر خلاف سخن رهبری حرف بزنید،رهبری:مذاکرات فقط در زمینه ی هسته ای است ولاغیر ،اهداف ما در منطقه در نقطه مقابل اهداف آمریکا است.
  • ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۴
    0 0
    به ناشناس 23:10 مساله این نیست که آمریکا راست می گوید یا دروغ. مساله این است که اولا شیر تحریم دست آمریکا است و برداشت او است که مهم است. ثانیا: این چه حور تفاهمی است که با هم تفاهم ندارید؟
  • امیر تبریز اوغلی ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۴
    0 0
    هنوز کجاشو دیدی. منتظر باش. ببین چه بلاهایی سرمون میارن
  • خل آقا ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۴
    0 0
    اخه منه خل فهمیدم اینا نفهمیدن امروز سر هسته مارو تحریم کردن بعد با این توافق بر فرض محال تحریم رو برداشتن فردا ی برداشتن تحریم هابه علت داشتن موشک و حمایت از مقاومت همین تحریم ها رو برمیگردونن خدا به داد اون موقع برسه
  • ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۴
    0 0
    اینها چشم نداشتند راکتور فکستنی اراک را ببینندحالا میخواهند بهترشو بهمون بدهن
  • ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۵
    0 0
    یعنی ما مجلسی می خواهیم که مجلس ششم را روسفید کند.
  • سعید ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۵
    0 0
    خواهشا از جانب مردم حرف نزن!!
  • ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۵
    0 0
    من یک بی سواد و دلواپسم اقای ظریف برگشته با اعتماد به نفس میگه ما در صورت نقض توافق از سوی امریکا دوباره تاسیسات هسته ای روراه اندازی میکنم ۱-اگر امریکا بزنه زیر مذاکرات چیزی از دست نمیده ولی ما حداقل ۳۰سال از علم و صنعت هسته ای عقب میفتیم ۲-از کجا معلوم امریکا بعد از این به بهانه توان دفاعی دوباره ایران رو تحریم نکنه و یا به خاطر حقوق بشرداعشی ۳-یا به خاطر حمایت از حزب اللهو یا هر مردم ستمدیده دیگه ای تو دنیا مارو تحریم نکنه ۴-انگشتم خسته شدشد الان من با گوشی ایرانی این متن رو تایپ میکنم ما حتی تو تکنولوژی هم ممکنه تحریم بشیم
  • احقرالعباد ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۵
    0 0
    سلام؛ تاسف باره که اینهمه مدت خداوند ما را تحریم نموده و مولایمان را به غیبت کبری فرستاده است و نمی ترسیم ولی آمریکا دو سال تحریم کرد و ترسیدیم،وای برما از حقی که خون شهیدان بر گردن ما نهاده است. آنقدر که مشتاق لغو تحریم ها بودیم و برای آن تلاش کردیم اگر همه باهم (نه با اختلاف داشتن و پراکندگی ) منتظر ظهور بودیم و برای آن تلاش می کردیم ،خداوند یکتا اجازه ظهور را به حضرت صاحز الزمان(ع)(عج) عطا می فرمود.
  • ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۵
    0 0
    همانطور که تو این دوساله چرخ اقتصاد مردم درجازد (ببخشیدچرخید!!!)این سانتریفیوژها هم میچرخه و تولید میکنه بعد این دولت دو دستی محصولاتش را مجانی تقدیم کدخداش میکنه
  • ۰۰:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۵
    0 0
    جناب دستگاه دیپلماسی و وزیر محترم امور خارجه : با سلام و عرض ادب و خسته نـباشین به نظر می رسد همانطور که در برخی از سایتهای خبری نیز نوشته اند ، متن بیانیه لوزان توسط طرفین امـــضـــــاء شده است . خواهشمندیم به منظور شفاف سازی و تنویر افکار عمومی ، آن را در یکی از شبکه های داخلی و یا اگر صلاح نـدونستین در همون شبکه های ... توئیتر یا فیس بوک منتشر نمائین. امضاء : جمعی از ایرانی های ساکن ایران که صلاح ندونستن از آی پی ایران استفاده کنن ولی به خدا هم شناسنامه ایرانی داریم و هم بی سواد نیستیم و هم دانستن حق مردم است !
  • ۰۰:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۵
    0 0
    و اگر نشد چی؟بعدم قرار نیست همه چیزمونو بدیم که یه چیزی نسیه بهمون بدن. مطمئن باشید بعد از هسته ای باید آیه های قرآن رو پاره کنیم تا تحریم های حقوق بشر رو بردارند .
  • فاطمه ۰۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۵
    0 0
    روزی که قرارداد ژنو رو هم امضا کردن ایشون و طرفداراشون زیادی ذوق کردن ! ولی الان بعد 1 سال و اندی ملت فقط از بیخیالی مسیولین اقتصادی و رکود و رکود و رکود می نالن ! بهتره سری به بازارهای کشور زده بشه ! کاش رسانه های ما حالشو داشتن سرچ می کردن چندبار روحانی تو این مدت گفته بود تحریم ها برداشته شده !! چیزی بعنوان تحریم نموده!! الان هم مطمین باشید هیچ اتفاقی واسه ملت رخ نمیده ، بجز چندتا دلال و کله گنده ، مردم تغییر چندانی نمی بینن ! به این ذوق زدگی های بیخودیشون نگاه نکنید ! فقط دلم بحال صنعت هسته ای میسوزه که مرددددد! و اینکه خدا خودش گفته که امید کسی رو که به غیر من رو بیاره و از غیر من درخواست کنه نا امید می کنم ! این وعده الهیه .... فلیتوکل علی الله و کفی بالله وکیلا ... حال بعضیا میخوان فلیتوکل علی کدخدا کنن ، خدا جوابشون میده...
  • ۰۲:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۵
    0 0
    من هم منظور شما از تازه مسيحي ايزاني مقيم نروژ كه هنوز هم ايران تشريف داريد رو نفهميدم!
  • ۰۶:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۵
    0 0
    روحانی گفت: در همان روز اجرای توافق، همه قطعنامه‌ها علیه ایران لغو خواهد شد. عراقچی: فقط تحریمهای هسته ای. این یعنی چه؟ من خیلی نفهم و نادانم
  • ۰۷:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۵
    0 0
    ناشناس ۲۲:۰۷ یعنی شما با گاگول بودن مشکلی ندارید؟؟؟
  • ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۵
    0 0
    أقا ۳۰ و چند ساله هی ما انکار میکنیم هی اونا اصرار میکنن. هی ما میگیم بد نیستیم هی اونا میگن بد هستین هی ما میگیم دروغ نمیگیم هی اونا میگن دروغ میگید هی ما شفافسازی میکنیم هی اونا جوسازی میکنن. قول میدم ۱۰ تا ۱۵ سال دیگه هم آخرش میگن ایران از تعهداتش عدول کرده و ما شک داریم مخفیانه یه کارهایی کردین و آش همون آش و کاسه همون کاسه. با این تفاوت که ایران طبق قطعنامع فصل هفتمی اقرار کرده که مجرمه و در صورت عدم مطابعت به کامعه جهانی اجازه داده بدون رای گیری سازمان ملل و شورای امنیت بهش حمله بشه و دیگه حق وتوی چین و روسیه هم به دادش نمیرسه. مسئله این نیست که شما چقدر راست میگید مسئله اینه که اونا چقدر دلشون میخواد بگن شما دروغ میگید.
  • ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۵
    0 0
    خوشا بحال شهدا که رفتند و این روز ها را در جسم خاکی ندیدند. هیهات من الذله یعنی خدایا ما را بکش ولی شاهد خواری و ذلت و نابودی عزت و استقلال و حریتمان ننما. الهی آمین
  • ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۵
    0 0
    کم حافظس دیگه ، میخواسته بنویسه تازه مسلمان نروژی مقیم ایران ، یکم دور همی بهمون روحیه بده با اسمش =))
  • ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۵
    0 0
    انقلاب نکردیم که با آمریکا و مزدورهاش تعامل داشته باشیم.
  • بیسیمچی ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۵
    0 0
    متاسفم که رئیس جمهور کشورم با یه بیانیه مشترک اینچنین جو گیر شدن ...
  • ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۵
    0 0
    با آزمون و خطاهای های این رییس جمهورها سالهاست که داریم تضعیف میشیم. :(
  • علی ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۵
    0 0
    نایب امام زمان(عج) تو روز روشن جلوی هممون گفت توافق دومرحله ای فریب و نیرنگه و نباید انجام بشه گفت تحریما رو باید بردارن هیچکسی به حرفش گوش نداد با امام زمانم همین رفتار رو میکنن حالا منتظر باشید تا امام زمان(عج) بیاد خودتون رو گول بزنید و بگید ظهور نزدیک است سیمای جمهوری اسلامی هم، هی دروغ بگو شدی زبان دروغگوها از اولشم ما بدون رسانه بودیم
  • ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۵
    0 0
    همه ی دغـدغـــــــــه ی دولـت همین یـک جـــمـــــــلـه ی آخــــــــره
  • صابر22 ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۵
    0 0
    ببینیم تعریف کنیم 6یا7میلیون بیکار التماس دعا دارند
  • سعید ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۶
    0 0
    خیانت صدا و سیما در عدم روشنگری مسئله از یک سو، و تنظیم و پخش دهها رپرتاژ-آگهی برای دولت، و فراموش کردن خطوط قرمز نظام و تاکیدات مقام معظم رهبری از سوی دیگر، قصه ای تاریخی است...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس