کد خبر 400767
تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۳

رئیس‌جمهور عصر یکشنبه در ادامه سفربه جزیره قشم با حضور در محل احداث پایانه نفتی قشم، با طرح سوالاتی در جریان اهمیت و مزیت های احداث این طرح قرار گرفت.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حسن روحانی رییس جمهوری عصر یکشنبه در ادامه سفربه جزیره قشم با حضور در محل احداث پایانه نفتی قشم، با طرح سوالاتی در جریان اهمیت و مزیت های احداث این طرح قرار گرفت.

فاز اول این طرح ظرفیت ذخیره سازی 6 میلیون و 500 هزار بشکه نفت را دارا است و نفت انتقال یافته به این محل قرار است در 11 مخزن 540 هزار بشکه ای و دو مخزن 270 هزار بشکه ای ذخیره شود.

همچنین رییس جمهوری در نشستی با موسسان و محققان شرکت پالایشگاه زیستی ریزجلبک قشم (QMAR) به عنوان بزرگترین شرکت فناوری زیستی در زمینه ریز جلبک در خاورمیانه، در جریان فعالیت های این شرکت دانش بنیان قرار گرفت.

در این نشست که عصر یکشنبه و در جریان سفر رییس جمهور به قشم برگزار شد، موسسان این شرکت گزارشی را از اهداف راه اندازی و مزیت های این شرکت ارائه کردند.

مهمترین اهداف تولیدات این شرکت، سلامت افراد با غنی‌سازی مواد غذایی، جهان پاک با کاهش بیشتر گازهای گلخانه‌ای و تولید محصولات زیستی ارزان‌تر عنوان شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • غریبه ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
    0 0
    قابل توجه کسایی که میگن دکتر برای سیاحت رفته قشم. اما یه سوال : چرا دکتر همیشه تعطیلات عید برای افتتاح طرح های عمرانی میرن کیش و قشم؟ خب یه بار تعطیلات عید واسه افتتاح پروژه های دولت( خدا پدرش دولت قبلی رو بیامرزه والا این دولت بیکار می موند)برن سیستان و بلوچستان، کرمان ، کردستان...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس