کد خبر 401157
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴

ارتش سوریه و نیروهای مقاومت پس از آزادسازی ارتفاعات غربی شهر زبدانی، عملیات گسترده خود را برای پاکسازی بلندیهای قلمون به طول ۷۰ و عمق حدود ۱۵ کیلومتر در مرز سوریه با لبنان آغاز کردند.

به گزارش مشرق، گروههای تروریستی تکفیری گمان می کردند این عملیات در بلندیهای قلمون خواهد بود ،ارتش سوریه و نیروهای مقاومت ، آنها را در ارتفاعات غربی شهر مهم زبدانی غافلگیر کردند و قله های عش النسور ، شیر الهوا،خشعات و ظهر البیدر واقع در منطقه مرزی زبدانی را که بیش از هزار و 700متر ارتفاع دارند ، از چنگ آنها در آوردند.

ارتش و نیروهای مقاومت با این پیشروی سریع، گروه های تروریستی تکفیری را مجبور کردند که کشته های خود را در کوشه و کنار این ارتفاعات رها و به داخل شهرزبدانی عقب نشینی کنند.

با سیطره ارتش و نیروهای مقاومت بر این منطقه ، محاصره تکفیریهای داعش و جبهه النصره در بلندیهای قلمون تشدید خواهد شد و به گفته منابع ارتش ، شمارش معکوس نبرد قلمون از هم اکنون آغاز شده است.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    0 0
    محاصره در منطقه القلمون سوریه ایجاد شده و سوریه و مقاومت باید به شدت مراقب اسراییل باشند برای کمک رسانی ... چراکه منطقه قلمون هم مرز با اسراییل هستش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس