کد خبر 400787
تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰

مهاجم تیم ملی فوتبال امید ایران گفت: افغانستان تیم قدرتمندی بود اما مقابل آنها عملکرد بسیار خوبی داشتیم.

به گزارش مشرق، سردار آزمون پس از پیروزی 6 بر صفر تیم ملی ایران مقابل افغانستان گفت: افغانستان تیم بسیار خوبی بود، امیدوارم در سال‌های بعد ببینیم آنها به جایگاه واقعی خود رسیده‌اند، خوشحالم که هواداران زیادی در این مسابقه به ورزشگاه آمدند و توانستیم با انجام یک بازی مناسب 3 امتیاز را به خود اختصاص دهیم.

وی در رابطه با اینکه آیا دوست نداشت با تیم ملی بزرگسالان به مصاف سوئد برود، خاطرنشان کرد: با این سوال‌های نامناسب من را وارد حاشیه نکنید، من انجام وظیفه می‌کنم و برای تیم ملی امید با تمام توان به میدان می‌روم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • داریوش دوست دار بخش فوتبال ورزشی مشرق ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
    0 0
    فقط بچسبید به تیم ملی امید! چون واقعا میانگین سنی تیم ملی بزرگسالان کشورمان بسیار بالاست و برای اثبات آن به میانگین سنی تیم ملی بزرگسالان در پست های مختلف میپردازم تا ببینیم وضعیت چگونه است: مثلا در خط دفاعی منتظری 31 ، حسینی 33 ، بیگ زاده 31 ، صادقی 33، حیدری 31 سال است. یعنی در جام جهانی 2018 میشود 34،36،34،36ٍو34 سال!!! خط دفاعی ما نیاز به بیشترین جوانگرایی را دارد چون مانند بازی با آرژانتین نباید اسیر سرعت حریف شود و در عین حال با تجربه عمل کند و فریب نخورد. فقط پور علی گنجی با 22 و غفوری با 26 سال سن به جام جهانی 2018 خواهند رسید البته انصافا شایستگی حضور در ترکیب ثابت تیم ملی را دارند. در خط هافبک هم نکونام با 31 و تیموریان با 33 و در جلوی آنان شجاعی هم با 31 سال (که در 2018 میشود 34،36،34 سال) و مطمئنان یکی از آنان دیگری جای در تیم ملی 2018 نخواهند داشت و دوتای دیگر هم حضورشان در ابهام خواهد شد. باید در آینده نزدیک در این پست ترکیبی حداقل با میانگین سنی متوسط را در ترکیب تیم قرار داده شود. البته احسان حاج صفی و سروش رفیعی 25 ساله که سابقه بازی در مرکز زمین را دارن جای امیدواری را گذاشته ولی باید در این بخش بسیار مهم باید بازیکنان جدیدی از تیم ملی امید در آینده ای نزدیک به تیم ملی بزرگسالان تزریق شود. خط حمله تیم امیدوار کننده ترین بخش تیم هست که دژاگه 27 ، امیری 26 ، و قوجان نژاد 27 ساله در ترکیب اصلی و جانشینان بسیار سریع و سرعتی مانند جهانبخش 22 و انصاری فرد 24 و آزمون 20 ساله واقعا کمترین جای تغییر را دارند و باید بازیکنی در تیم امید بسیار بدرخشد تا در این تراکم فشرده بازیکنان تا 2018 قرار بگیرد. در پایان فکر کنم با دیدن بازیهای تیم ملی امید در بازیهای مهم تر شناخت بهتری از آنان با توجه به سطح بازی بدست خواهیم آورد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس