کد خبر 400625
تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۵

تیم کشتی آزاد کشورمان که در پنج وزن 57؛70؛ 74, 86 و 95 کیلوگرم در مسابقات کشتی بین المللی جام یاشاردوغو شرکت کرده است در نخستین روز از این مسابقات نتوانست به نتایج دلخواه دست یابد.

به گزارش مشرق، در روز نخست از این مسابقات که امشب (شنبه شب) به پایان رسید نادر حاج اقا نیا در وزن 57 کیلوگرم ابتدا با نتیجه 5 بر 4 از سد حریفی از ترکیه گذشت اما در دور بعدی مسابقات با نتیجه 12 بر 13 به حریفی از جمهوری اذربایجان باخت و از ادامه مسابقات باز ماند .

در وزن 74 کیلوگرم بهمن تیموری در دو دیدار نخست خود ابتدا با نتیجه 10 بر صفر مقابل کشتی گیر ترکمنستان و سپس با امتیاز هشت به چهار به کشتی گیری از تاجیکستان غلبه یافت اما در دور یک چهارم نهایی با نتیجه 12 به یک مقابل کشتی گیری از آمریکا مغلوب شده از صعود به دور بعدی مسابقات باز ماند .

حسن رحیمی آزاد کار 97 کیلوئی کشورمان نیز در دور نخست با امتیاز 7 بر دو از سد حریفی از ترکیه گذشت اما در مرحله یک هشتم نهایی به کشتی گیر دیگری از کشور میزبان با نتیجه 8 بر 5 باخت و موفق به صعود به دور بعدی مسابقات نشد .

فردا (یکشنبه) در دومین روز از مسابقات جام یاشار دوغو که با شرکت کشتی گیران 21 کشور در سالن ورزشی احمد جومرت در استانبول برگزار می شود کشتی گیران کشورمان ایمان رحمانی زاده در وزن 70 کیلوگرم و عزت اله اکبری در وزن 86 کیلوگرم به مصاف حریفان خود خواهند رفت .
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس