رهبر جنبش انصارالله درباره آخرین تحولات این کشور و حمله عربستان به یمن گفت که عربستان با حمله به یمن درصدد اجرای اراده آمریکا و خواست اسرائیل است و بهای گزافی خواهد پرداخت.

به گزارش مشرق، "سید عبدالملک الحوثی" رهبر جنبش انصارالله درباره آخرین تحولات یمن و حملات عربستان به این کشور به  سخنرانی پرداخت.

وی در سخنان خود گفت که سفیر عربستان از واشنگتن جنگ علیه ارتش یمن را اعلام کرد و ریاض با شعله ور کردن فتن و جنگ، منطقه را هدف قرار داده است.

عبدالملک الحوثی اضافه کرد: عربستان با این جنگ امنیت، ثبات و اقتصاد یمن را هدف قرار داده است و تجاوزگران خود را برای حمله و اشغال یمن آماده می‌کنند.

وی افزود: این نیروهای ظالم و در راس آنها عربستان از طریق حمله به یمن درصدد اجرای اراده آمریکا و خواسته اسرائیل هستند.

الحوثی گفت که عربستان و اسرائیل چه منافع مشترکی در یمن دارند که هر دو از جنگ علیه این کشور استقبال کرده‌اند. آنها زمانی که عواملشان در  داخل یمن شکست خوردند چهره مجرمانه‌شان ظاهر گردید. حمله کنندگان درصدد تقسیم کشور به چندین ایالت بودند اما این تلاششان به شکست انجامید.

وی تاکید کرد که فرزندان جنوب کسانی بودند که درصدر رد کنندگان تقسیم کشور بودند. ملت یمن علیه تروریسم به پا خواست و در شمال و جنوب پیروزیهایی بدست آورد.

رهبر جنبش انصارالله اضافه کرد: حمله کنندگان زمانی که عواملشان در داخل شکست خوردند اقدام به این حماقت کردند اما یمن لقمه ساده‌ای نخواهد بود و حمله کنندگان بهای گزافی را برای این حملات پرداخت خواهند کرد.

الحوثی گفت: آنها درصدد هستند که با ایجاد قحطی و حملات، بر ملت یمن چیره شده و پس از آن حمله زمینی را آغاز کنند اما از طریق این حماقت، روحیه آزادی و عزت در ملت یمن زنده شد.

وی تاکید کرد: ملت یمن امروز بر دفاع از آزادی و عزتش مصمم‌تر بوده و در یمن معمول نیست که در خانه‌ها بنشینیم بلکه به مبارزه خواهیم پرداخت و ملت عزیز یمن برای مقابله با این حمله کورکورانه به پاخواهد خواست.

رهبر جنبش انصارالله گفت: اگر عربستان در این حمله به آمریکا تکیه کرده، ملت یمن به خداوند تکیه دارد و اعتماد ملت ما به خدا برای حاصل شدن پیروزی زیاد است.

وی گفت: ملت یمن در برابر محاصره و قتل و گرسنه نگه داشتن ساکت نخواهد نشست و حمله کنندگان خواهند فهمید که با این حمله مرتکب چه اشتباه بزرگی شدند.

سید عبدالملک الحوثی اضافه کرد: آیا برای نظام سعودی آن چیزی را که در گذشته علیه یمن آورده کافی نیست و همچنان به دنبال نابودی یمن است. ملت یمن قبول نخواهد کرد که بنده نظام سعودی باشد و ملت یمن را فرا می‌خوانم که برای مقابله با این حمله ظالمانه به پاخیزند.

رهبر جنبش انصارالله در این سخنرانی خواستار تشکیل جبهه داخلی برای مقابله با جنایتکاران و حفظ امنیت داخلی شد و از علما و فرهیختگان نیز خواست تا میان فرزندان ملت بسیج معنوی ایجاد کنند.

وی تاکید کرد: امکان ندارد که شکست بخوریم چون این با روحیه ملت یمن در تضاد است و از تمام ملت‌های آزاد در جهان می‌خواهیم کا با ملت یمن ابراز همبستگی کنند.

الحوثی گفت: به نظام آل سعود می‌گوییم که شما در موضع ضعف قرار دارید و ملت بزرگ یمن در موضع قدرت قرار دارد چون حق با مردم یمن است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 17
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • یوسی ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    ما منتظر شنیدن خبرهای خوشحال کننده از یمن هستیم،خدایا کمکشون کن
  • خلیج پارس ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    0 0
    باید درسی حسابی به سعودی بدهیم.مرگ بر وهابی های کثیف
  • یک دانش آموز ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۷
    0 0
    بنده بعنوان یک ایرانی با ملت یمن اعلام همبستگی میکنم و حاضرم در این راه جان خود را فدا کنم لعنت بر صهیونیست
  • محمد ۰۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۷
    0 0
    به اميد خدا نابودي شيطان بزرگ
  • پسر ۰۲:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۷
    0 0
    خدواند فرمودند حق ماندنی است و باطل رفتنی است آل نحوس نجوس و هر چقدر سلاح مهمات داشته باشند یمن پیروز خواهد شد
  • تازه مسلمان نروژی مقیم ایران ۰۳:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۷
    0 0
    در اینجا روی سخنم با ملت ایران نیست بلکه با رهبرجنبش انصارالله است که به تلافی حملات سبعانه و ناجوانمردانه آل سعود غاشم و سفاک چاه های نفت عربستان و پالایشگاه های نفتی و فرودگاه ها و تاسیسات زیربنایی شان را آماج موشک های لاتعد و لاتحصی قرار دهند و ایضا کنترل تنگه باب المندب را در دست بگیرند و هر کشتی نفت کش عربی چه از عربستان و چه از قطر و چه از امارات را رویت کردند بدون معطلی بزنند و ناوهای دریایی مصر راهم از این حملات بی نصیب نگذارندو من تعهد محضری میدهم که عربستان پرچم سفید را در دستش میگیرد و به ..... خوردن خودش راضی میشود و اعلام آتش بس میکند عزیزان یمنی عالم محضر خداست و نیک میدانید این نشئه محل آزمونالهی است وما فقط یک بار در این دنیای وانفسا زندگی میکنیم و نه بیشتر پس نترسید و با اتکال به خدا و با استعانت از او پوز همه قدرت های عالم را و من جمله عربستان به خاک بمالید تا تیتر روزنامه وزین کیهان به طور اخص و روزنامه های ارزشی و انقلابی ایران به طور اعم خطاب به آل سعود این باشد که مقدارمعتنابهی دماغ سوخته میخریم والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
  • ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۷
    0 0
    تکرار جنگ کشورهای مزدور منطقه برعلیه جمهوری اسلامی در سال 1359 این بار در یمن !!! اما یمن تجربیات نیم قرن گذشته طرفداران اسلام ناب محمدی را با خود دارد . یمنی ها باید از تاکتیک حزب الله در پاسخگویی به عملیات رژیم صهیونیستی در قنیطره استفاده کنند (مقابله به مثل در وقت مقتضی) .
  • محمد ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۷
    0 0
    انشاالله به حول قوه الهی پیروزی دبگری برای امت حزب الله رقم خواهد خوردامصارالله وشیعه پیروز خواهندشد ووعده خداحق است حزب الله هم الغالبون مگرمیشودکه خداخلف وعده کند ماشیعان امام مهدی راداریم مگرما بی صاحب هستیم نه ماپیروزیم
  • حاجوی ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۷
    0 0
    ملت یمن بر قدرت پوشالی همچون سعودی که در سایه ی امریکا وارد گود خطر ناکی شده پیروز خواهند شد
  • سید قاسم ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۷
    0 0
    یمن یک حاج قاسم میخواد ما از این حاج قاسمها تو کشورمون زیاد داریم
  • مقداد ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۷
    0 0
    *اللهم عجل لولیک الفرج والعافیته والنصر صبح ظهور نزدیک است ان شاء الله دوستان دعا برای مهدی فاطمه یادتون نره
  • آریو سوئد ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۷
    0 0
    کشور یمن از نظر ساختاری و تاریخی با کشورهای دیگر عربی اطراف خلیج فارس که دارای اکثریت سنی هستند فرق دارد. سنیهای یمن با دخالتهای عربستان و حتی ترکیه بخاطر جنایتهای این دو کشور در یمن مخالفند. حمله عربستان سعودی به یمن ادامه تلاشهای غرب و صهیونیستها برای حاکمیت کامل خود بر غرب آسیاست. البته دخالت نظامی عربستان در یمن اتحاد مردم یمن را محکمتر میکند. از نظر مردم یمن و اکثر مسلمانان منطقه و مردم آزاده جهان عربستان یک کشور جنایتکار و حامی تروریسم است. اگر جلوی این جرثومه فساد گرفته نشود همه منطقه در باتلاق جنگ های طولانی فرو خواهد رفت. حمایت رهبران جانی عربستان از صدام، خلق گروههای افراطی مسلح در گوشه و کنار جهان، حمایت عربستان از تروریستهای فرقه گرا در کشور ما، تسلیح افراطیون داعش در سوریه، زندانی کردن رهبران شیعه و مخالفان سنی در خود عربستان، دخالت نظامی و سرکوب اکثریت شیعه در بحرین ، و الان هم تجاوز آشکار نظامی در یمن و اتحاد علنی با رژیم صهیونیستی از جمله جنایات رهبران نوکر صفت عربستان است. آخه چقدر نوکر صفتی؟ چرا این کشور به جای کمک مالی برای بهبود وضع دیگر مسمانان پول نفت را خرج نجات کارخانه های اسله سازی غربی میکند؟ دخالت نظامی رهبران عربستان در دیگر کشورهای منطقه من را یاد دخالت نظامی شاه در ظفار می اندازه. من موندم اگر ایران برای حفاظت ار اماکن متبرکه در عراق دخالت نظامی کرده بود کشورهای غربی چگونه عکس العمل نشان میدادند.
  • اهوازی ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۷
    0 0
    کویتی ها 2 ساعت در برابر حمله ارتش عراق نتوانستند دوام بیاورند حالا مردم بی دفاع یمن را بمباران میکنند.
  • اهوازی ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۷
    0 0
    آل سعود همانند رژیم صهیونیستی که مردم غزه را بمباران میکرد مردم یمن را بمباران میکند.
  • ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۷
    0 0
    اینجانب هم به رهبر انصارالله می گویم برادر با حزم واندیشه جلو برو بی محابا عمل نکن که فرصت گرانقدری خداوند در اختیارت گذاشته است وعلی الله توکلت والیه انیب وصلی الله علی محمد وآله الطاهرین
  • یازهرا313 ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۸
    0 0
    لعنت بر ال سعود جنایتکار که فرزندان حضرت زهرا را هدف قرار داده
  • ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۹
    0 0
    به یاری خدا انشاالله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس