کد خبر 400075
تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۳

حدود ۵ هزار نیروی امنیتی و داوطلب مردمی عراق آمادگی دارند تا برای آزادی تکریت مرکز استان صلاح الدین از ۳ محور به آن وارد شوند.

به گزارش مشرق،‌ شبکه خبری المیادین اعلام کرد که حدود 5 هزار نیروی امنیتی و داوطلب مردمی عراق خود را برای ورود به تکریت آماده می‌کنند.

به گزارش المیادین نیروهای امنیتی عراق از شب گذشته در محورهای سه گانه که نوک پیکان ورود به تکریت به شمار می‌رود، مستقر شده‌اند.

این در حالی است که خبرنگار المیادین به نقل از برخی منابع امنیتی اعلام کرد که عملیات آزادسازی تکریت حدود 4 روز به طول خواهد انجامید.

عملیات آزاد سازی صلاح الدین از  چند هفته قبل آغاز شده است. نیروهای امنیتی عراق به کمک نیروهای داوطلب مردمی موفق شدند بخش‌های وسیعی از این استان را از دست تروریست‌های داعش آزاد کنند.

این در حالی است که بدلیل بمبگذاری‌ها و تله‌های انفجاری کارگذاشته شده توسط داعش، عملیات آزاد‌سازی تکریت مرکز استان صلاح الدین به طور موقت متوقف شده بود.

خالد العبیدی وزیر دفاع عراق امروز در جریان ملاقات با فؤاد معصوم رئیس جمهور این کشور در شهر بغداد تأکید کرد: نیروهای عراقی اکنون زمام امور را به دست دارند و تروریسم به‌طور مداوم در حال پسرفت است.

وی افزود: در روزهای آینده، معادله در تکریت تغییر خواهد کرد و روند امور یک‌سره و منطقه از گروهک تروریستی داعش پاکسازی خواهد شد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۱:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۵
    0 0
    ا ل گفتین ظرف 72 ساعت آینده تکریت کانل آزاد میشه حالا دو هفته گذشت و خبری نشد که نشد
  • ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۵
    0 0
    باید به هر خانواده شهید و جانباز یک داعشی زنده بدهید تا مثل جانور با آن برخورد کند و اختیارش را داشته باشد.
  • سید ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۵
    0 0
    به یاری خدا و عنایات ائمه اطهار رزمندگان اسلام انتقام خون به ناحق ریخته شیعیان را از بعثی ها و سلفی ها در تکریت خواهند ستاند .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس