کد خبر 399955
تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۰

پرونده شکایت امیرقلعه نویی سرمربی استقلال تهران از جواد نکونام ملی پوش کشورمان برای رسیدگی به اعتراض قلعه نویی نسبت به قرار منع تعقیب صادره، به دادگاه ارسال شد.

به گزارش مشرق، حمید توسلی وکیل مدافع امیرقلعه نویی در این پرونده اظهار داشت: هفته گذشته، قبل از اتمام موعد قانونی، به قرار منع تعقیب صادر شده از سوی شعبه دوم دادسرای فرهنگ و رسانه اعتراض کردیم و پرونده برای رسیدگی به اعتراض موکلم، باید به دادگاه صالح ارسال شود.

قلعه نویی از نکونام به خاطر اظهاراتی که در مصاحبه با روزنامه خبر ورزشی داشت، به شعبه دوم دادسرای فرهنگ و رسانه شکایت کرد. با شکایت قلعه نویی، شعبه بازپرسی، نکونام را برای ارایه توضیحات به دادسرا احضار کرد.

28 آبان ماه امسال نکونام در دادسرا حضور یافت و پس از ارایه توضیحات، بازپرس برای وی قرار وثیقه 50 میلیون تومانی صادر کرد.

در نهایت شعبه بازپرسی، برای نکونام قرار منع تعقیب صادر و شکایت قلعه نویی از نکونام را رد کرد.

وکیل قلعه نویی پیشتر در اعتراض به قرار صادره گفته بود: متاسفانه شعبه بازپرسی بدون توجه به محتویات پرونده قرار منع تعقیب صادر کرده در حالی که نکونام حتی یک دلیل هم برای اثبات ادعاهای خود ارایه نکرده است. در این پرونده، نکونام یک مرتبه در دادسرا حضور یافت و در مقام دفاع از خود، اظهارات قبلی اش را بدون ارایه سند و مدرک تکرار و سه نفر را نیز به عنوان شاهد به دادسرا معرفی کرد که دو نفر از آنها فوتبالی و یک نفر نیز غیرفوتبالی بودند.

وی گفت: دادسرا در قرار منع تعقیب به عدم کفایت ادله شاکی اشاره کرده در حالی در پرونده های مطبوعاتی، شاکی فقط روزنامه ای که مطلب منتشر شده را ارایه می کند و وظیفه ارایه ادله برای اثبات اظهارات برعهده متهم است.

سرمربی استقلال تهران علاوه بر نکونام، از حسین کعبی ملی پوش سابق کشورمان نیز به مرجع قضایی شکایت کرده که در این ارتباط، هفته گذشته کعبی در دادسرا حضور یافت و توضیحات را به شعبه بازپرسی ارایه کرد.

البته نکونام نیز در اقدامی متقابل از قلعه نویی به دادسرای فرهنگ و رسانه شکایت کرده بود که چندی پیش تقاضای ترک تعقیب داد تا موقتا این شکایت پیگیری نشود.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • نادرعلیپور ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۳
    0 0
    لجباز ترین مربی سال قلعه نوعی است که با همه می جنگد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس