کد خبر 399763
تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۲

وزیر خارجه انگلیس که در جلسه مشترک با همتاییان آمریکایی، آلمانی و فرانسوی خود در لندن حضور یافته، در صفحه توئیتر خود نوشت که «سخت در حال کار برای تضمین توافق (هسته‌ای با ایران) هستیم.»

به گزارش مشرق، فیلیپ هاموند وزیر خارجه انگلیس که در جلسه مشترک با همتاییان آمریکایی، آلمانی و فرانسوی خود در لندن حضور یافته، در صفحه توئیتر خود نوشت که «سخت در حال کار برای تضمین توافق (هسته‌ای با ایران) هستیم.»

آقای کری ساعاتی پیش، در «لوزان» سوئیس که میزبان آخرین دور مذاکرات هسته‌ای بین ایران و گروه 1+5 بود گفته بود قصد دارد در لندن درباره برخی مشکلات باقی‌مانده بین طرفین به گفت‌وگو بپردازد.

رسانه‌های خبری از جمله روزنامه‌های وال‌استریت‌ژورنال و گاردین با انتشار گزارش‌هایی مدعی شده‌اند واشنگتن و پاریس اختلافاتی بر سر پاره‌ای موضوعات مانند رفع تحریم‌های بین‌المللی ضد ایران دارند، اما وزیر خارجه آمریکا بر مواضع متحد گروه 1+5 تأکید کرده است.

آخرین دور رایزنی‌های هسته‌ای بین ایران و گروه 1+5 روز جمعه برای انجام هماهنگی‌های داخلی این گروه موقتاً متوقف ماند. قرار است مذاکره‌کنندگان پنجشنبه (26 مارس) بار دیگر این گفت‌وگوها را از سر بگیرند.

  دیپلمات‌ها در هفته‌ای که گذشت تلاش کردند تا در آستانه فرارسیدن ضرب‌الاجل 31 مارس برای مشخص کردن چارچوب توافق، تا سرحد ممکن پیشرفت حاصل کنند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس