کد خبر 399076
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۱:۲۴

رئیس کمیته امور خارجه مجلس دومای روسیه اعلام کرد بر اساس ارزیابی های صورت گرفته، غرب در حال تجربه ضرر ۴۰ میلیارد یورویی از جنگ تحریم با روسیه است.

به گزارش مشرق، راشاتودی خبر داد که الکسی پوشکوف، رئیس کمیته امور خارجه مجلس دومای روسیه اعلام کرد غرب در حال تجربه ضرری تا حدود 40 میلیارد یورویی از جنگ تحریم با روسیه است.

وی با اشاره به اظهارات وزیر امور خارجه اسپانیا، اعلام کرد اتحادیه اروپا از تقابل تحریمی با روسیه 21 میلیارد یورو ضرر کرده است.

وی افزود از سوی دیگر کارشناسان اقتصادی ژاپنی این رقم را در حدود 30 میلیارد یورو ارزیابی کرده اند.

این نماینده دوما تأکید کرد برخی کارشناسان اروپایی ارزش ضرر غرب از این اقدام را حدود 40 میلیارد یورو ارزیابی کرده اند به گونه ای که تنها کشاورزان اروپایی در سال 2014 از تحریم های روسیه 12 میلیارد یورو زیان دیده اند.

بنا به گفته این مقام روس، آلمان با ضرر 850میلیارد یورویی بیشترین آسیب را از جنگ تحریم غرب و روسیه دیده است.

از سوی دیگر اسپانیا نیز از این تحریم ها بشدت آسیب دیده است به گونه ای که تعداد گردشگران روس که به این کشور سفر می کرده اند با کاهش 40 درصدی مواجه شده است.

این عضو دوما تأکید کرد با تشدید تحریم ها علیه روسیه توسط غرب طی ماه های گذشته، روسیه نیز باید اقدامات متقابلی را نسبت به غرب اجرایی کند.

وی تأکید کرد اروپا بداند که باید هزینه های اجرای سیاست های اینچنینی از سوی اتحادیه اروپا را بپردازد و به نظر می رسد که روسیه نیز نباید خود را در این زمینه محدود کند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس