کد خبر 398710
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۷

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران معتقد است که اشتباه داوری تأثیر مستقیمی روی شکست این تیم مقابل ذوب آهن داشته است.

به گزارش مشرق، صمد مرفاوی در نشست خبری پس از بازی پیکان و ذوب آهن درحالی که چهره‌ای بسیار ناراحت داشت در مورد این بازی گفت: بازی در نیمه اول متعادل بود و تا دقیقه 60 خوب پیش می‌رفت اما به یک باره فضا باز و روی یک اشتباه کوچک داوری ریتم بازی عوض شد.

وی ادامه داد: روی صحنه پنالتی ذوب آهن پرتاب اوت به نفع ما بود اما داور به اشتباه توپ را به حریف داد و درحالی که بازیکنان مشغول اعتراض بودند همان توپ پنالتی شد و پنالتی هم به گل تبدیل شد. این مسئله باعث شد تا تمرکزمان به هم بریزد و گل دوم را به راحتی دریافت کنیم و بازی را واگذار کنم. باز هم تأکید می‌کنم تا دقیقه 60 همه چیز خوب پیش رفت اما روی اشتباه داوری گل خوردیم و به تیم ذوب آهن بابت این پیروزی تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران در خصوص صحنه گل سوم که پیش از‌آن مهدی رحمتی جلو کشیده بود و اینکه آیا جلو آمدن رحمتی برای استفاده از ضربه کرنر هماهنگ شده بود، گفت: حرکت او هماهنگ شده نبود اما در دقایق پایانی وقتی تیم عقب است خیلی از دروازه بان‌ها انجام می‌دهند رحمتی می‌خواست به تیم کمک کند اما ما روی توپ برگشتی نتوانستیم موفق باشیم و گل سوم را خوردیم.

مرفاوی درباره صحنه اخراجش روی نیمکت هم گفت: بعد از گل اولی که دریافت کردیم همه ما به اوتی که داور به نفع ذوب آهن گرفت معترض بودیم اما چون در آن صحنه مربی ذوب آهن نزدیک داور بود و دستش را به سمت تیم خودش بالا برد داور برای ذوب آهن اوت گرفت من هم به این مسئله اعتراض داشتم اما به سادگی اخراج شدم.

وی درباره جریمه 10 درصدی بازیکنان پیکان و اعضای کادر فنی توسط مدیرعامل این باشگاه گفت: من این موضوع را نشنیدم اما اگر آقای شیعی این کار را انجام داده حق داشته است.

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران در واکنش به صحبت‌های محمود شیععی مبنی براینکه انتظارش از بازیکنان پیکان بیش از این است، خاطرنشان کرد: انتظار ما هم از تیم بیشتر از این است اما بعد از گل اول تمرکز پیکان به هم ریخت و ما با یک اشتباه در خط دفاع گل دوم را هم تقدیم ذوب آهن کردیم تمام مسائل به دست به دست هم داد تا ما بازنده باشیم امیدوارم در بازی‌های آینده با پیروزی‌هایی که به دست می‌آوریم این شکست را جبران کنیم.

مرفاوی در واکنش به اظهارات یحیی گل محمدی مبنی براینکه اشتباهات داوری روی بازی تأثیری نداشته، خاطرنشان کرد: باید کمی منصفانه صحبت کنیم. داور روی صحنه اوت اشتباه کرد. ما حرفی روی خطای پنالتی و گل‌های دوم و سوم ذوب آهن نداریم و صحبت ما روی اوتی است که منجر به گل ذوب آهن شد شاید اگر آن توپ به نفع ما بود شرایط بازی کاملا فرق می‌کرد و تمرکز ما هم به هم نمی‌ریخت.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس