کد خبر 397915
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۲

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال تأکید کرد که این تیم همچنان شانس قهرمانی در لیگ برتر را دارد، هرچند که با شکست مقابل نفت کارش سخت شده است.

به گزارش مشرق، منصور پورحیدری در مورد باخت استقلال به نفت تهران اظهار داشت: به نظر من استقلال این شانس را داشت که نتیجه بهتری بگیرد و بازنده نباشد. دروازه‌بان‌های دو تیم در این مسابقه عملکردهای خوبی داشتند و در این میان نفت تهران از فرصت‌های خود بهتر استفاده کرد.

«اینکه بگوییم شانس قهرمانی استقلال کمتر شده است، درست نیست و این تیم همچنان شانس دارد»، وی با بیان این جمله ادامه داد: استقلال می‌توانست با شکست دادن نفت وضعیت بهتری پیدا کند ولی حالا شرایطش سخت‌تر شده است. فکر می‌کنم در بازی با نفت غیبت امید ابراهیمی کاملاً تأثیرگذار بود. اگر استقلال در بازی‌های آینده با مشکل غیبت بازیکنان مواجه نشود، می‌تواند امتیازهایی که از دست رفته را جبران کند.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در قسمت دیگری از حرف‌هایش درمورد بحث حضور علیرضا منصوریان در این تیم در فصل آینده گفت: مهمترین موضوع آینده استقلال است که هنوز مشخص نیست چه اتفاقاتی خواهد افتاد. باید ببینیم چه فردی یا چه گروهی به این باشگاه می‌آیند و در آینده چه هدف‌هایی برای استقلال در نظر گرفته خواهد شد.

وی در خاتمه تصریح کرد: مربیان استقلال مثل امیر قلعه‌نویی، پرویز مظلومی، صمد مرفاوی، منصور پورحیدری و خیلی‌های دیگر به این تیم آمدند و جدا شدند. این طبیعت فوتبال است و مطمئناً علیرضا منصوریان هم یک روز سرمربی استقلال خواهد شد. او یک استقلالی است و فکر می‌کنم امسال هم نتایج خوبی گرفته است. اینکه یک مربی برود و یک فرد دیگری بیاید، در فوتبال کاملاً طبیعی است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس