کد خبر 398682
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۵

مسئول بسیج مردمی عراق با تاکید بر اینکه پیروزی نهایی در تکریت بسیار نزدیک است گفت: عملیات ارتش و نیروهای مردمی عراق علیه تکفیری‌ها در صلاح الدین از هر گونه فرقه‌گرایی و تخلفی عاری است.

به گزارش مشرق، «ابوتیسیر الموسوی»، مسئول عقیدتی بسیج مردمی عراق در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بغداد با تاکید بر نتایج بزرگ حاصل شده از عملیات تکریت طی دو هفته گذشته گفت: نبرد تکریت از هر گونه فرقه گرایی و تخلف پاک است و این نشان دهنده انسجام و همبستگی عراقی‌ها در مقابله با گروه‌های تروریستی است.

وی با اشاره به اینکه عناصر داعش در داخل شهر تکریت از همه سو در محاصره هستند گفت: همه موانع بر سر آزادی کامل تکریت برداشته شده و پیروزی نهایی بسیار نزدیک است. 

الموسوی گفت:نبرد تکریت مراحل طبیعی خود را پشت سر می گذارد و نیروهای ارتش و داوطلبان مردمی پیشرفت‌های قابل توجهی داشته‌اند که افتخاری برای همه مردم عراق است.

مسئول بسیج مردمی عراق گفت: حرکت یگان‌های نظامی در تکریت آهسته است، چرا که نمی‌خواهیم تلفات جانی از بین مبارزان خود داشته باشیم، حرکت‌های عجولانه به صلاح نیست بلکه چیزی که برای ما اهمیت دارد پیروزی با کم‌ترین تلفات ممکن است.

وی ضمن تمجید انضباط نیروهای امنیتی و بسیج مردمی در صحنه نبرد صلاح الدین گفت: نیروهای امنیتی هیچ راه فراری برای عناصر داعش باز نگذاشته‌اند  و تاکنون سه هزار کیلومتر از خاک صلاح الدین را در جریان عملیات تکریت با رمز لبیک یا رسول الله آزاد کرده اند.

در پی اتهام‌های الازهر مصر به الحشد الشعبی(نیروهای مردمی ضد تروریسم) عراق، شخصیت‌های دینی و سیاسی این کشور اعم از شیعه و سنی در 2 روز اخیر به این حمله واکنش نشان داده و آن را تلاشی برای تخریب پیروزی های اخیر نیروهای مردمی بر داعش در استان صلاح الدین عنوان کردند.



الازهر مصر در بیانیه‌ای که به تازگی در خصوص مسایل امنیتی عراق صادر کرده است، به نیروهای مردمی عراق اتهاماتی از جمله  نسل کشی اهالی منطقه ، وارد کرده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس