کد خبر 398516
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۵

قائم مقام باشگاه پرسپولیس می‌گوید مسئولان به مشکل رضا نورمحمدی نگاه ملی داشتند.

به گزارش مشرق، محمد حسین نژادفلاح درباره دیدار پرسپولیس مقابل النصر عربستان، اظهار کرد: در حوزه ورزش همه تیم‌ها سرمایه‌گذاری‌های زیادی انجام می‌دهند و مطمئنا با تمام قوا در لیگ قهرمانان آسیا حاضر می‌شوند. فعلا آمار و نتایج نشان می‌دهد که ما بهتر از بقیه تیم‌ها نتیجه‌ گرفته‌ایم. ما از دو بازی شش امتیاز گرفته‌ایم و النصر عربستان از دو بازی دو امتیاز گرفته‌ است بنابراین من امیدوارم که با همدلی بازیکنان‌مان و دعای خیر مردم، النصر را شکست دهیم و با کسب سه امتیاز به کشور برگردیم.

وی همچنین درباره این که پرسپولیس باید مقابل هواداران النصر عربستان به میدان برود گفت: ما در ازبکستان هم در مقابل هواداران ازبکستان بازی کردیم و به همین دلیل بازیکنان‌مان توجهی به حاشیه‌های بازی نداشتند و فقط به فکر بازی بودند. امیدوارم که در بازی مقابل النصر هم همین گونه شود و فقط بازیکنان‌مان به بازی فکر کنند.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا برای بازیکنان پاداشی در نظر گرفته‌اید؟ گفت: بله! پاداش هم در نظر گرفته‌ایم. ان‌شاءالله بعد از کسب امتیاز پاداش بازیکنان در همان عربستان نقدا پرداخت خواهد شد.

او در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا حسین هدایتی هزینه سفر عربستان را نیز پرداخت کرده است نیز گفت: آقای هدایتی هزینه چارتر کردن پرواز و همین طور سفر را پرداخت کرده است. باید از زحمات ایشان در این جا تشکر کنم که در خیلی از مواقع به ما کمک می‌کند. ما دستمان از همه جا کوتاه بود و حسین هدایتی اجازه نداد که در این زمینه مشکلی داشته باشیم و مشکل ما را حل کرد.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس درباره مشکل ممنوع الخروجی رضا نورمحمدی هم گفت: ما قبل از سفر مدارک همه بازیکنان را استعلام کردیم و هیچ مشکلی وجود نداشت. ما طبق این استعلام هیچ بازیکنی مشکل ممنوع الخروجی نداشت، اما در فرودگاه امام خمینی (ره) متوجه شدیم که نورمحمدی ممنوع الخروج است. البته با تلاش‌هایی که انجام دادیم و تماس‌هایی که با مسئولان گرفته شد مسئولان نیز نگاه ملی به این جریان داشتند و مشکل رضا نورمحمدی حل شد. البته ما هم قول دادیم که پس از بازگشتمان از عربستان مالیات بازیکنان‌مان را پرداخت کنیم.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس