کد خبر 398498
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۴

جانشین ‌سازمان بسیج مستضعفین گفت: دشمن باید بداند در زمین، دریا، آسمان، شب و روز و ایام تعطیل و غیر‌تعطیل آنها را رصد می‌کنیم و بر فریب‌ها و توطئه‌های آنها اشراف اطلاعاتی داریم.

به گزارش مشرق، سردار علی فضلی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌ویژه شهدای راه بصیرت و مقاومت اظهار داشت: بر فریب‌ها و توطئه‌های دشمنان اشراف اطلاعاتی داریم و دشمنان باید متوجه باشند در صورتی که حماقت آنان بیشتر شود، آسیب بیشتری ‌متوجه خود می‌کنند.

جانشین ‌سازمان بسیج مستضعفین بیان داشت: ‌توفیقی بود تا در یادواره 1280 شهید شهرستان اسلام‌آباد غرب حضور داشته باشیم و بتوانیم در خطه‌ای که در مسیر مجاهدت رزمندگان اسلام بوده حضور پیدا کنیم.

سردار فضلی با بیان اینکه حضور پرشور و گرم مردم اسلام‌آباد غرب در این یادواره برای دوستان و دشمنان اسلام حاوی پیام مهمی است، گفت: ایجاد امید نسبت به آینده و تلاش و همت برای اجرای فرامین نائب امام زمان(عج) پیام این یادواره برای دوستان انقلاب اسلامی است.

وی افزود: پیام این یادواره برای دشمنان آن است که بدانند مردم نه تنها در دفاع مقدس بلکه در این 36 سال عمر انقلاب اسلامی همواره در صحنه‌های سخت حضور داشته‌اند و امروز در میدان‌های مختلف همانند گذشته حضور خواهند داشت.

جانشین ‌سازمان بسیج مستضعفین گفت: مردم ایران اسلامی در حمایت از مقاومت اسلامی در سراسر جهان ‌و هر جایی که قلب مسلمانی برای دفاع از اسلام می‌تپد، از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کنند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس