کد خبر 377096
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۷

فیلم سینمایی رونمایی شد / فیلم سینمایی "p۲۲" با نام قبلی "مروارید خلیج فارس" با نقش‌آفرینی هادی ساعی و امین حیایی امروز با حضور رئیس بنیاد شهید و فرمانده نیروی دریایی ارتش در مجموعه فرهنگی سیدالشهدا رونمایی شده است

به گزارش مشرق، فیلم سینمایی p22  که به تهیه کنندگی موسسه فرهنگی هنری شاهد تولید شده است، برخلاف اغلب آثار دفاع مقدسی که داستانشان روی زمین میگذرد، به دل دریا رفته و بخشی از رشادت های دریادلان نیروی دریایی ایران را به نمایش میگذارد.

این فیلم با مشارکت گروه شاهد شبکه یک سیما، معاونت امورفرهنگی و اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران و نیروی دریایی ارتش ساخته شده است که در آن نحوه شکل گیری عملیات جوشن به نمایش درآمده است.

در این فیلم امین حیایی در نقش ناخدا محمدی (ناخدای ناوشکن جوشن) و هادی ساعی در نقش فرمانده تکاوران بازی کردند. افسانه بایگان، نسرین مقانلو و الهه حصاری از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

فهرست برخی از عوامل این فیلم عبارتند از:

حسین قاسمی جامی نویسنده و کارگردان، منوچهر فضلی مجری طرح، مریم طالبی مدیر تولید، علیرضا شمس شریفی دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز، مرتضی غفوری مدیر فیلمبرداری، ایمان امیدواری طراح گریم، سعید بجنوردی صدابردار، محمد جواد شریفی راد طراحی و اجرای جلوه‌های ویژه میدانی، محسن غلامی طراحی و اجرای صحنه، سید مرتضی حسینی ناظر کیفی، سید احمدرضا شجاعی عکاس و مجید انتظامی موسیقی متن و تیتراژ.
منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس