کد خبر 398269
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۵

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: ما اگر مقابل پیکان به پیروزی برسیم، امیدوار برای کسب سهمیه آسیایی خواهیم بود.

به گزارش مشرق، یجیی گل‌محمدی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار تیم‌های پیکان و ذوب‌آهن اظهار داشت: پیشاپیش سال جدید و نوروز باستانی را تبریک می‌گویم و امیدوارم سال خوب و پربرکتی را همراه با سلامتی همه داشته باشند. در مورد بازی هم باید بگویم که دیدار مشکلی خواهیم داشت. تیم پیکان خیلی سخت گل می‌خورد و نظم دفاعی خوبی دارد.

وی ادامه داد: پیکان بازیکنان تاثیرگذاری دارد البته ما هم در دو سه ماه اخیر روزهای خوبی پشت سر گذاشتیم و امیدوارم در ادامه فردا بازی خوبی را ارائه دهیم که بار فنی داشته باشد و تماشاگرپسند هم باشد. امیدوارم فردا روز خوبمان باشد.

سرمربی ذوب‌آهن تاکید کرد: ما انگیزه‌های زیادی داریم تا این بازی را به سود خودمان به پایان برسانیم و تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم تا دست پر به اصفهان بازگردیم.3 امتیاز حساس و حیاتی را پیش رو داریم و امیدوارم با کسب این 3 امتیاز بتوانیم به دنبال کسب سهمیه آسیایی باشیم. کارمان بسیار دشوار است.

گل‌محمدی یادآور شد: بازیکنان به خودباوری لازم رسیده‌اند و اعتماد به نفس خوبی پیدا کرده‌اند امیدوارم این مسئله باعث نشود فردا تمرکزمان کم شود و بازی خوبی انجام دهیم.

وی در مورد محرومان و مصدومان تیمش برای بازی فردا گفت: متاسفانه 3 بازیکن ما در اختیار تیم امید است که البته یکی از آنها بازگشته، دو مصدوم هم داریم به نام‌های عباسی و اسماعیل فرهادی امیدوارم سایر بازیکنان جای خالی آنها را پر کنند واز لحاظ فنی عملکرد خوبی داشته باشیم.

سرمربی ذوب‌آهن در مورد اینکه برنامه‌رریزی تیم امید لطمه‌ای به این تیم نمی‌زند، گفت: ما می‌توانستیم مقابل پیکان به میدان نرویم زیرا طبق قانون سه بازیکن امید داشتیم اگر در این بازی به میدان نمی‌رفتیم فاصله رقابتی ما یک ماه می‌شد که از شرایط مسابقه دور می‌شدیم. برای اینکه بتوانیم هماهنگی بهتری داشته باشیم حاضر شدیم مقابل پیکان قرار بگیریم و امیدوارم نبود چند بازیکن به ما لطمه نزند و اگر چنین اتفاقی هم رخ دهد خودمان قبول کردیم که مقابل پیکان قرار بگیریم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس