کد خبر 398146
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۹

لوئیز فن خال، سرمربی هلندی تیم منچستریونایتد، می گوید اگر اعتماد بازیکنان را به فلسفه مربی گری اش در این تیم از دست دهد، از این تیم جدا خواهد شد.

به گزارش مشرق، لوئیز فن خال، پیش از جدال یکشنبه تیمش مقابل تاتنهام در لیگ جزیره، در نشست مطبوعاتی درباره شایعات به وجود آمده در خصوص مشکلش با رایان گیگز و آنخل دی ماریا به صحبت پرداخت.

فن خال در این خصوص گفت: "اگر احساس کنم که فلسفه میان من و بازیکنان دیگر به درد نمی خورد، از این تیم خواهم رفت. این یک سوال نیست. من برای خودم خواهم رفت. من اولین فصلم را اینجا تجربه می کنم و تیمم هنوز شانس قهرمانی دارد، اگرچه به نظر چلسی قهرمان لیگ خواهد شد. کاری که ما باید انجام دهیم این است که به فرآیند رشد و بهبود تیم ادامه دهیم. مطمئناً ما لحظات ناامید کننده ای را در این فصل تجربه کرده ایم، امّا می توانیم از این مشکلات نجات پیدا کنیم و به رسیدن به لیگ قهرمانان اطمینان دارم.وقتی من مربی آاز آلکمار بودم، آن‌ها در فصل اول مربی گری من دوم شدند، فصل بعد سوم شدیم و فصل بعد یازدهم. من تصمیم گرفتم از تیم کنار روم، امّا بسیاری از من خواستند که در این تیم کارم را ادامه دهم و فصل بعد ما به قهرمانی رسیدیم."

فن خال درباره اینکه دی ماریا به دلیل عدم سازگاری با زندگی در انگلیس، احتمالاً از جمع شیاطین سرخ جدا خواهد شد گفت:

"هیچ وقت یک مربی نمی تواند قاطعانه بگوید یک بازیکن می ماند یا می رود، چراکه در نهایت تصمیم اصلی را بازیکنان می گیرند، امّا من فکر نمی کنم که او بخواهد از جمع ما جدا شود. علی رغم مشکلات خانوادگی ،او از بودن در منچستریونایتد بسیار خوشحال است."
منبع: طرفداری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس