کد خبر 393260
تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۵

سنگربان اسپانیایی سرخپوشان منچستر شایعات مطرح شده در مورد اختلافی را که بین او و سرمربی این تیم به وجود آمده است، تکذیب کرد.

به گزارش مشرق، در حالی که قرارداد فعلی داوید دخه‌آ با منچستریونایتد در پایان فصل 16-2015 به اتمام خواهد رسید برخی رسانه‌ها مدعی شده‌اند که روابط تیره و تار لوئیز فن‌خال، سرمربی هلندی شیاطین سرخ و این دروازه‌بان اسپانیایی تمدید قرارداد وی را به تعویق انداخته است.

دخه‌آ در این خصوص گفت: تمامی چیزهایی که در مورد رابطه من و فن‌خال در رسانه‌ها نوشته شده است، دروغ است. هم من و هم لوئیز بهترین‌ها را برای باشگاه منچستریونایتد می‌خواهیم و شایعاتی که مطرح شده، کاملاً دروغ است. به نظرم در حال حاضر در بهترین مقطع دوران حرفه‌ای خودم هستم و بهترین عملکردم را به معرض نمایش می‌گذارم به همین خاطر از تک‌تک لحظاتم لذت می‌برم و سعی می‌کنم تا در هر جلسه تمرینی و هر بازی پیشرفت کنم.

دخه‌آ که در سال 2011 با قراردادی 17.8 میلیون پوندی از اتلتیکومادرید به منچستریونایتد پیوست تاکنون 163 بازی برای این تیم لیگ برتری انجام داده است. گفته می‌شود شیاطین سرخ به دنبال این هستند تا با پیشنهاد دستمزد سالیانه 10 میلیون یورو سنگربان 24 ساله خود را حفظ کنند که در دو فصل اخیر درخشش خوبی داشته است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس