کد خبر 398051
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۰

استاندار فارس گفت:با بازبینی دقیق فیلم ها و تصاویر و مدارکی موجود موفق شدیم دیشب عوامل اصلی متعرض به خودرو آقای مطهری را شناسایی و به مقامات قضایی استان معرفی کنیم.

به گزارش مشرق، استاندار فارس صبح امروز گفت: 3 نفر از عوامل اصلی متعرض به خودرو آقای علی مطهری در ساعات پایانی دیشب شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شدند.

سید محمد احمدی افزود: بدنبال واقعه تاسف بار تعرض به خودروی حامل آقای مطهری در سفر به شیراز در ساعت اولیه پس از وقوع این حادثه بنا به دستور قاطع رئیس جمهور و وزیر کشور جلسات ممتد شورای تامین استان فارس تشکیل شد.

وی افزود: در چهار پنج جلسه متوالی با حضور کمیته امنیتی زیر شاخه شورای تامین استان در محل استانداری به شناخت و بررسی دقیق ابعاد حادثه شناسایی عامل یا عاملین حادثه اقدام شد.

استاندار فارس افزود:با بازبینی دقیق فیلم ها و تصاویر و مدارکی موجود موفق شدیم دیشب عوامل اصلی متعرض به خودرو آقای مطهری را شناسایی و به مقامات قضایی استان معرفی کنیم.

احمدی با بیان اینکه چند حادثه تلخ این چنینی را در کشور شاهد بودیم افزود: ما به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد امنیت مردم مخدوش شود و آرامش مردم لطمه ببیند.

وی افزود: همه تلاش کردند خارج از فضا سازی رسانه ای داخل و خارج که برای زیر سوال بردن ارکان نظام و خدمات دولت بود بدون تاثیر پذیری از این جریانات با متانت ،دقت و سرعت کار انجام شود.

وی گفت: امیدوارم با اقدام قاطع دستگاه قضایی شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.

استاندار فارس افزود: هم اکنون 3 نفر عوامل اصلی شناسایی شده اند و سایر عوامل که اسامی آنها و چهره آنان مشخص شده است متعاقبا بررسی می شود.

وی گفت: نمی خواهیم حق کسی ضایع شود و مشکلی پیش بیاید می خواهیم با عدالت و دقت کار پیگیری شود.قطعا تا روشن شدن تمام ابعاد حادثه و زمینه سازان انجام آن ، این حادثه مورد بررسی قرار می گیرد.

احمدی گفت: هیاتی از شورای امنیت کشور امروز وارد شیراز می شود تا با بررسی ابعاد قضیه گزارش کامل به شورای امنیت کشور و رئیس جمهور ارائه شود.

استاندار در پایان گفت: افراد شناسایی شده جوان و به هیچ سازمان یا گروهی وابسته نیستند.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • لیلا ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۴
    0 0
    ننگ بر علی مطهری عامل فتنه گران
  • مهدوی ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۴
    0 0
    این علی مطهری معلوم نیست از کجا دستور میگیره اما به زودی معلوم خواهد شد
  • ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۴
    0 0
    مطهري چون از فتنه 88 جا مانده بود خود تصميم گرفته فتنه اي عليه انقلاب برپا كندتا اون دنيا مديون منافقين وسلطنت طلبان نباشد يك موقع انسان در زندگي شخصي يا اجتماعي خود غلطي مي كند كه تمام راههاي عاقبت بخيري برويش بسته مي شود ايشان بايد در زندگي خود بگردد وآن غلط را پيدا كند بايد ببيند چرا پدرش شهيد مطهر مي شود و ايشان عامل فتنه گر
  • ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۴
    0 0
    این آقای جان کیجا همه جا خودش را صاحب اختیار می دوند توهین به ارزش های انقلاب می کند مجازات نمی شود اگر قرار است مست گیرند هر آن چه هست گیرند
  • ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۴
    0 0
    متعرضان به سخنراني شريعتمداري ، صفار هرندي و ......را هم به شاد مجازات برسانيد
  • ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۴
    0 0
    سایت مشرق ! با این بغضت روز قیامت می خواهی چکار کنی ؟ فرض کن گفتی خودرو و کمی نفست لذت برد - اما روز قیامت می خواهی چه غلطی کنی ؟ فرق بین مومن واقعی با شما ظاهر گرایان این است که انها از ترس روز قیامت در لرزند و شماها بیخیال روز قیامت در شهوت و حب نفس غوطه ور
  • ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۴
    0 0
    این روش( مانند شلوغ بازی علی مطهری) در کشورهای ضدآمریکایی دیگر هم وجود دارد. هدف اصلی فشار به حاکمیت در نبود عوامل اصلی تفرقه و آشوب است تا آتش خواموش نشود. برای فتنه بعدی ا....
  • محسن ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۴
    0 0
    اگه قرار این داستان علی مطهری پیگیری بشه باید داستان اون جانباز جنگ که در کرمان در مراسم اصلاح‌طلب ها مورد ضرب و شتم قرار گرفت با دستور مستقیم روحانی پیگیری بشود
  • ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۴
    0 0
    بیش باد
  • ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۴
    0 0
    نظر دهندگان محترم توهین نکنید این اولا پسر علامه مطهری هست. دلسوز هست. و اینکه سخن گفتن ازاد است. همین تنگ نظری باعث شده الان به این وضعیت باشیم.
  • ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۴
    0 0
    از اتاق فرمان معیوب روی گردنش دستور میگیره که همچش توش هست... . برای همین هم گری سیک برراش نسخه مبارزه با نظام رو تعیین می کنه
  • ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۴
    0 0
    سلام دستشون درد نکنه کاش من بودم و سنگی میزدم
  • محمد ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۴
    0 0
    کاش اونهایی رو هم که درهمایش اصلاح طلبان اون جانباز بدبختو کتک زدن میگرفتن
  • ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۴
    0 0
    طبق منطق خود علی مطهری در فتنه: هم باید علی مطهری محاکمه بشه و هم افرادی که به او تعرض کردن. چون این علی مطهری بود که با صحبت هایش این افراد رو تحریک کرد.
  • ناشناس ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
    0 0
    وای برکسانی که طاقت شنیدن نظرت مخالفانشان را ندارند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس