کد خبر 397941
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۱

مقامات صربستان روز شنبه اعلام کردند هفت سرنشین یک بالگرد نظامی این کشور که در حال انتقال یک نوزاد پنج روزه برای درمان پزشکی اضطراری بود، بر اثر سقوط آن در مه غلیظ کشته شدند.

به گزارش مشرق، الکساندار ووچیچ نخست وزیر صربستان در گفتگو با شبکه تلویزیون دولتی آر تی اس اعلام کرد چهار خدمه بالگرد، دو تن از کارکنان بخش پزشکی و این نوزاد همگی در این حادثه کشته شدند.

وزارت دفاع صربستان در بیانیه ای اعلام کرد بالگرد ام آی-17 که در حال انتقال این نوزاد دچار مشکلات تنفسی شدید به بیمارستانی در بلگراد بود، اواخر روز جمعه نزدیک پایتخت این کشور سقوط کرد.

این نوزاد در ابتدا با آمبولانس در حال منتقل شدن به بیمارستان بود ولی این خودرو در مرکز صربستان واقع در حدود 200 کیلومتری (120 مایلی) جنوب بلگراد در گل و لای گیر افتاد.برج مراقبت فرودگاه بلگراد واقع در حدود 20 کیلومتری غرب پایتخت صربستان در ساعت 10:31 شب به وقت محلی (2031 به وقت گرینویچ) تماس خود را با این بالگرد در حالی که در انتظار مجوز فرود بود، از دست داد.

ووچیچ افزود این بالگرد چند دقیقه بعد از صفحه رادار محو شد.پلیس نظامی منطقه حادثه سقوط بالگرد را بسته است.دولت صربستان یکشنبه را روز عزای عمومی اعلام کرده است.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس