کد خبر 397940
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۴

دویست و چهل و هشتمین شماره دنیای تصویر منتشر شد.

به گزارش مشرق، در این شماره علاوه بر تازه ترین جداول فروش و تولید سینمای ایران و معرفی فیلمهای روز جهان، گزارش کامل هشتادوهفتمین مراسم جایزه اسکار به انضمام گفتگو با ادی ردمین و ریچارد لینکلیتر و همچنین گزارش فصل جوایز سینمایی 2015 را خواهید خواند. در بخش ویژه این شماره می‌توانید پرونده ویژه جشنواره فیلم فجر را بیابید.

در این بخش، سی و سومین جشنواره فیلم فجر، آثار شاخص و حواشی آن از نگاه منتقدان و نویسندگان سینمایی به رشته تحریر درآمده است.

براساس این خبر، یادداشت‌های سردبیر:در آستانه سال نو، گفتگو با علی حضرتی تهیه کننده نیم‌رخ‌ها،گفتگو با مسعود ردایی تهیه کننده سه بیگانه در سرزمین ناشناخته!، گفتگو با اکتای براهنی کارگردان پل خواب، گینس: تنابنده با یک شترمرغ از ایوانک تا نیاوران، گفتگو با مسعود مددی کارگردان بیتا، گفتگو با امیرشهاب رضویان کارگردان سرقت مردان خاکستری، تازه‌های 2015: تقویم پروژه، صعود ژوپیتر، مورتدکایی،هفتمین پسر، فیلم باب اسفنجی: اسفنج بیرون آب، سیاه یا سفید،پسر همسایه، تک تیرانداز آمریکایی، پدینگتون، بخش ویژه: سینمای ایران عقب عقب، جلو می رود! (سی وسومین جشنواره فیلم فجر از نگاه منتقدان و نویسندگان) و ...گزیده‌ای از بخش‌های این شماره مجله دنیای تصویر هستند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس