کد خبر 397803
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۲

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: در مورد مسائل داوری ضربه خورده‌ایم اما مانند استقلالی‌ها «آی دزد، آی دزد» نمی‌گوییم.

به گزارش مشرق، رسول خوروش در خصوص وضعیت تیم فوتبال سپاهان پیش از دیدار روز دوشنبه مقابل پدیده، اظهار داشت: خوشبختانه بعد از مدت‌ها تمام بازیکنان‌مان را در اختیار داریم و می‌توانیم به صورت کامل تاکتیک‌های تیم را دنبال کرده و تمرینی خوب داشته باشیم. به جز محرم نویدکیا که هنوز شرایط تمرین کردن پیدا نکرده و همچنان مصدوم است، سایر بازیکنان شرایط خوبی دارند و انگیزه آنها نیز بسیار بالاست.

وی با ابراز امیدواری از اینکه بدشانسی‌ها را پشت سر بگذارند و دوباره به صدر جدول نزدیک شوند، افزود: در بازی با استقلال در دقیقه 2+90 گل خوردیم و یک امتیاز خارج از خانه را از دست دادیم. در بازی با نفت تا دقیقه 80 از حریف پیش بودیم و بازی مساوی شد و به همین سادگی دو امتیاز را از دست دادیم. در بازی با ذوب‌آهن و ملوان هم که از نظر داوری متضرر شدیم و نتوانستیم امتیاز لازم را کسب کنیم. هرچند مقابل ذوب‌آهن با وجود 10 نفره شدن یک بازی خوب انجام دادیم و یک امتیاز گرفتیم اما به نظرم در دقیقه 20 آن بازی، یکی از نفرات ذوب‌آهن باید اخراج می‌شد.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان یادآور شد: در بازی با ذوب‌آهن و ملوان صددرصد از داوری متضرر شدیم. درست است که اشتباه داور در بازی با ملوان سهوی بود و پنالتی اعلام شده را برگرداند اما زمانی که او به نشانه پنالتی سوت زد، مهاجم ما در موقعیت گلزنی بود و دروازه خالی را پیش رو داشت. سوت سهوی داور در این بازی یک گل را از ما گرفت و نیازی به پنالتی هم نداشتیم اما از اشتباه داور متضرر شدیم و شکست خوردیم.

خوروش تصریح کرد: گفته می‌شود تمام این اشتباهات سهوی بوده اما امیدوارم روزی نیاید که ما هم مثل استقلالی‌ها «آی دزد، آی دزد» بگوییم. آنها هستند که هر روز فریاد «داوری، داوری» می‌زنند، بیانیه می‌دهند و اتفاقات دیگری در خصوص داوری رخ می‌دهد. استقلالی‌ها می‌گویند در بازی با سپاهان داوری اشتباه داشته است اما ما که از این اشتباهات منتفع نشدیم.

وی افزود: ما بازی را به استقلال باختیم و اگر با اشتباهات داوری می‌بردیم استقلالی‌ها می‌توانستند در این خصوص صحبت کنند. ببینید چه اتفاقاتی در داوری رخ می‌دهد که حق‌وردی آنگونه اشتباه می‌کند دوباره به او قضاوت می‌دهند!

سرپرست تیم فوتبال سپاهان درباره بحث داوری در خصوص تیم استقلال و اینکه شایعه شده بود پیش از دیدار با نفت آنها درخواست داشتند زرگر بازی‌شان را قضاوت کند، گفت: اینها صحبت‌هایی است که انجام می‌شود تا روی کمیته داوران تأثیر بگذارند. از کمیته داوران هم گفته‌اند که این اتفاقات و برنامه‌ها برای کشورهایی مانند افغانستان است اما اگر اینگونه است، چرا عکس‌العملی نشان نمی‌دهند؟ از روز اول گفته‌اند در خصوص داوری صحبت نکنید، جریمه و محروم می‌کنیم اما هیچ اقدامی هم نمی‌شود و هر روز صحبت از داوری است. متأسفانه فقط به ما ظلم می‌شود و ما هم نباید چیزی بگوییم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس