کد خبر 395895
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۱

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: مسئولان تیم امید با درخواست تعویق بازی سپاهان زیر حرف خود زده‌اند.

به گزارش مشرق، رسول خوروش در مورد اینکه باشگاه سپاهان نسبت به دوپینگ در لیگ برتر واکنش داشته است، اظهار داشت: ما نامه رسمی به جایی نزدیم، در سفری که مهرزاد خلیلیان به تهران داشت این مسئله را مطرح کرده بود که باید نظارت بیشتری بابت دوپینگ شود. او چون خودش در فدراسیون پزشکی بوده می گوید پیش از این کنترل بیشتری روی این بحث بوده است. در کل بازی های سپاهان در این فصل فقط دو بار ماموران ضد دوپینگ در ورزشگاه بوده‌اند.

وی در مورد اینکه سرانجام تکلیف این تیم برای هفته بیست و سوم چه شد عنوان کرد: در حال مذاکره با مسئولان تیم امید هستیم و حسین فرکی با حبیب کاشانی در تماس است. ما علی کریمی را برای هفته بیست و سوم می خواهیم. او بازیکن تاثیرگذار سپاهان است و به جز او هافبک دفاعی نداریم.

سرپرست سپاهان در مورد اینکه این روزها همه بسیج شده اند تا تیم امید به هدف خود برسد اما ظاهرا باشگاه سپاهان نمی خواهد این همکاری را داشته باشد، گفت: این طور نیست. ما همیشه تعامل داشته ایم. طبق آخرین صحبت هایی که با مسئولان امید داشتیم قرار شد بازی روز بیست و دوم ما به تاریخ بیست و هفتم اسفند موکول شود هر چند که قبول این پیشنهاد هم درست نبود اما فاصله 10 روزه از یک بازی تا مسابقه بعدی را قبول کردیم اما اینکه می خواهند تاریخ بیست و هفتم را هم تغییر دهند درست نیست و آنها زیر حرف خود زده اند. در این صورت سپاهان در چهارماه فقط 5 بازی انجام داده و کنترل بازیکنان برای این همه مدت طولانی و آماده نگه داشتن آنها کار راحتی نیست.

وی در ارتباط با اینکه ذوب آهن حاضر شده بدون ملی پوشان خود به میدان برود گفت: آنها از ملی پوشان تیم امید خود به طور فیکس استفاده نمی کنند اما ما از بازیکنان خود به خصوص کریمی استفاده می کنیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس