کد خبر 397760
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۹

سرمربی صبای قم گفت: تیم ما موش آزمایشگاهی کمیته داوران شده و در این هفته ها چینش داوری اصلا مناسب نبوده است.

به گزارش مشرق، مهدی تارتار در گفت و گو با رادیو جوان اظهار داشت: اولا به تیم استقلال خوزستان و کادر فنی اش تبریک می‌گویم ولی فکر می کنم در این چند هفته چینش داوری ها برای ما درست نبوده است.

وی افزود: متاسفانه ما شده‌ایم موش آزمایشگاهی کمیته داوران،در بازی با تراکتورسازی اشتباه فاحش داوری علیه ما بود و دیدید که در بازی دیروز هم پنالتی مشکوکی علیه ما گرفته شد. گلر ما پنالتی را هم گرفت اما سید صالحی قبل از زدن ضربه حرکت کرده و توپ را درون درواه ما قرار داد.

سرمربی صبای قم ادامه داد: چرا اشتباهات داوری مدام علیه ما است؟ در این 7 هفته فقط ما ضرر کرده ایم و این انصاف نیست. بازیکنان ما 2 ساعت در اتوبان تهران تا قم را طی می‌کنند تا تمرین کنند و در طول هفته بارها این کار انجام می‌شود اما با یک اشتباه همه چیز به هم می ریزد.البته این یکی از مشکلاتی است که باشگاه برای سال آینده باید آن را حل کند تا بازیکنان صبا در قم اسکان پیدا کنند اما خود من هم روزی 15 ساعت وقت می‌گذارم و از خانواده ام گذشتم تا اینجا خدمت کنم ولی با این اشتباهات زحماتمان به جایی نخواهد رسید.

تارتار در پاسخ به این سوال که صبا کاندیدای سقوط است یا خیر گفت: ما هنوز روی کاغذ خطر سقوط را حس می‌کنیم چون تیم های پایین جدول هم روز گذشته امتیاز گرفته اند.به نظر من اگر داوری ها اینگونه باشد حتما سقوط می‌کنیم.

وی در پایان در خصوص مشکلات مالی تیمش گفت: مشکلات کماکان وجود دارد و من از مسئولان استان می‌خواهم شرایط ما را درک کنند تا تیم جایگاه خود را در جدول پیدا کند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس