کد خبر 397368
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۱

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: انتظار ما از داوران این است شرایط کلی تیم ما را در نظر بگیرند و فکر نکنند بازی‌های ما از اهمیت بالایی برخوردار نیست.

به گزارش مشرق، مهدی تارتار در مورد دیدار روز جمعه صبای قم مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: پیروزی مقابل راه‌آهن در هفته گذشته، تیم را در شرایط خوبی قرار داده اما بازیکنان صبا باید این برد را فراموش کرده و به دیدار مقابل استقلال خوزستان فکر کنند. اگر بخواهیم بی‌تفاوت باشیم، دچار مشکل خواهیم شد.

وی افزود: بازیکنان صبا به این موضوع واقف هستند که باید با انگیزه بازی کنند و در پایان فصل به جایگاهی دست پیدا کنند که خودشان از آن راضی باشند. بازیکن می‌داند بین تیمی که جایگاه خوبی بدست می‌آورد با تیمی که در جایگاه معمولی قرار می‌‌گیرد، چقدر تفاوت وجود دارد.

سرمربی صبا با اشاره به دیدار فردای تیمش مقابل استقلال خوزستان عنوان کرد: این هفته با تیمی بازی داریم که در خطر سقوط به لیگ دسته اول قرار دارد و بازی خطرناکی در انتظار ما خواهد بود. با این وجود در این هفته تمرینات خوبی را انجام داده‌ایم که بتوانیم 3 امتیاز بازی را کسب کنیم.

تارتار در پاسخ به این سوال که آیا از طرف مسئولان صبا صحبتی برای تمدید قراردادش شده است یا نه، گفت: 8 هفته به پایان لیگ باقیمانده و تمرکزم به دیدارهای باقیمانده معطوف شده است. جلساتی با مسئولان صبا برای تمدید قرارداد داشته‌ام اما همه تمرکزم روی 8 هفته پایانی لیگ است.

وی در مورد مشکلات مالی صبای قم تصریح کرد: مسئولان صبا چکی برای بیست‌وپنجم اسفند ماه به ما داده‌اند که امیدوارم با پاس شدن این چک، شرایط تیم بهتر شود.

تارتار در مورد شانس صبا برای کسب سهمیه آسیا گفت: نباید از صبا انتظار سهمیه داشت چون کار سختی است. با توجه به جدایی برخی نفرات و مشکلات مالی، انتظار کسب سهمیه از صبا انتظار بالایی است. هر چند فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و ما برای کسب سهمیه تلاش می‌کنیم.

وی با اشاره به نظر کارشناس داور برنامه نود که اعتقاد داشت داور دیدار صبا و راه‌آهن در اعلام نکردن پنالتی برای تیم میزبان تصممیم درستی اتخاذ کرده است تاکید کرد: هنگام آنالیز داوری بازی ما مقابل راه‌آهن، علی خسروی کارشناس داوری اعتقاد داشت که داور نباید پنالتی می‌گرفت. من فیلم آن صحنه را برای خسروی فرستادم و او پذیرفت که اشتباه کرده است.

تارتار در ادامه خواسته‌ای از داوران لیگ داشت و افزود: انتظار ما از داوران لیگ این است که در قضاوت باز‌های صبا به این مسئله توجه نداشته باشند که تیم ما در خطر سقوط قرار ندارد و مدعی کسب سهمیه و یا قهرمانی هم نیست بلکه چند مورد مهم در خصوص تیم ما است که خواهش می‌کنم به آنها توجه کنند.

سرمربی صبا تاکید کرد: بازیکنان صبا روزی دو ساعت مصافت تهران تا قم را طی می‌کنند تا در تمرین تیم شرکت کنند و روی هم رفته آنها روزی 6 ساعت برای شرکت در تمرین تیم وقت می‌گذارند. خود من مجبور هستم دور از خانواده زندگی کنم در شرایطی که فرزندانم نیاز دارند که در این مقطع در کنارشان باشم. از طرفی مدیریت باشگاه شبانه‌روز تلاش می‌کنند تا کارهای باشگاه طبق روال عادی پیش برود و اعضای تیم دغدغه‌ای نداشته باشند. همه این تلاش‌ها به خاطر این است که صبا نتایج خوبی در لیگ کسب کند و جایگاه مناسبی در پایان لیگ بدست بیاورد. بازیکنان ما در بازی‌های آینده قطعا این تلاش را خواهند کرد تا با ارائه بهترین عملکرد در بازی‌ها فصل آینده با رقم بیشتری قرارداد ببندند و از حیثیت تیمشان دفاع کنند.

تارتار خاطرنشان کرد: انتظار ما از داوران این است شرایط کلی تیم ما را در نظر بگیرند و فکر نکنند بازی‌های ما از اهمیت بالایی برخوردار نیست و خدای نکرده این موضوع در قضاوت‌شان تاثیر بگذارد. مطمئنا داوران ما انسان‌های شریفی هستند و خوب می‌دانند که نباید حقی را از تیمی ضایع کنند. مخصوصا در این هفته‌ها که رقبای ما اکثراً در خطر سقوط یا مدعی قهرمانی هستند و به نوعی هر اشتباه از سوی داور می‌تواند سرنوشت تیمی را عوض کند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس