کد خبر 397480
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۷

دختر جوان که نمي‌خواست تن به ازدواج اجباري با پسرخاله‌اش بدهد به آدمربايي ساختگي دست زد.

به گزارش مشرق، «فريبا» دختر ۱۸ ساله‌اي است که دو هفته پيش به بهانه خريد از خانه خارج شد و ديگر بازنگشت.«شهين» مادر ۴۲ ساله اين دختر جوان وقتي خبري از فريبا نشد با نگراني به خانه اقوام و آشنايان و دوستاندخترش زنگ زد اما هيچ کس از فريبا خبري نداشت. پس از گذشت ۴۸ ساعت مرد جواني در تماس با مادر ۴۲ساله در حالي که با لحني تهديدآميز صحبت ميکرد٬ گفت که دخترت را دزديدهايم و او را از مشهد به تهران بردهايم. اگر دخترتان را زنده ميخواهيد بايد سه ميليون تومان پول بدهيد.

او تهديد ميکرد اگر موضوع را به پليساطلاع دهيد ديگر هيچ وقت دخترتان را نخواهيد ديد.

در پي اين تماس تهديدآميز٬ شهين که دستپاچه و مضطرب شده بود و از طرفي ميترسيد آبرويش خدشه دار شود موضوع را از آشنايان خود مخفي کرد و با پليس نيز تماس نگرفت.
مرد غريبه دوبار مادر ۴۲ ساله را به محل قرار کشاند اما خودش را نشان نداد تا اينکه بالاخره در بلوار صبا واقع در شهرک سيدي مشهد قرار ملاقات گذاشت.

شهين به سر قرار رفت اما اين بار پولي با خود نبرده بود. مرد جوان نيز که با يک خودرو در محل حاضر شده بود وقتي ديد زن پولي به همراه نياورده از صحنه گريخت. در اين مرحله بود که مادر نگران چارهاي جز اطلاع دادن به پليس نديد و همين کافي بود تا مأموران وارد عمل شوند.

رئيس پليس مشهد در باره اين پرونده به شوک گفت: مادر فريبا در تحقيقات ميداني به پليس گفت براي دخترم خواستگار آمده بود٬ اما او غيبش زد تا اين که مرد ناشناس تماس گرفت و درخواست سه ميليون تومان داشت. من
فکر ميکنم او ميخواست مرا هم بدزدد.

سرهنگ حجت نيکمرام افزود: در پي ادعاهاي اين زن٬ مرد آدمربا٬ چهره زني و شناسايي شد و پليس با دستور قضايي٬ مخفيگاه اين مرد جوان را در طبرسي شمالي مشهد بازرسي کرد.

وي خاطرنشان کرد: در اين عمليات دومرد جوان و دختر ۱۸ ساله دستگير شدند و تحت بازجويي قرار گرفتند.

منبع: ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۳
    0 0
    وای وای. خونه مام طبرسیه. متاسفانه بیشتر لاتو لوتا توی همین طبرسی ان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس