کد خبر 397190
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۱

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با آزادی تکریت گروه تروریستی داعش در هیچ جای عراق امکان مقاومت ندارد و از این کشور محو خواهد شد.

به گزارش مشرق، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه در حاشیه هفدهمین اجلاس خبرگان رهبری در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره اهمیت و پیام آزادی قریب الوقوع شهر تکریت عراق، اظهار داشت: با توجه به موقعیت سوق الجیشی و اهمیت خاصی که این شهر در انتهای رشته کوه حمرین دارد پیامش این است که داعش دیگر در هیچ یک از شهرهای عراق نمی تواند مقاومت کند.

وی افزود: اگر این گروه می توانست مقاومت کند در تکریت مقاومت می کرد چون ارتفاعات اطراف این شهر و موقعیتش اجازه مقاومت را می‌داد اما چون در این شهر نمی‌توانند مقاومت کنند معنی‌اش این است که از دو شهر باقیمانده یعنی فلوجه و موصل که در اختیارشان است نیز بیرون خواهند رفت و داعش از عراق محو خواهد شد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به پرسش دیگری درباره مباحث مطرح در نشست امروز خبرگان رهبری گفت: با توجه به مأموریت سپاه طبق اصل 150 قانون اساسی این تشکل وظیفه دفاع از انقلاب اسلامی را در عرصه های مختلف نظامی ، امنیتی ، فرهنگی ، اجتماعی و سیاسی بر عهده دارد.

وی افزود: بر این اساس موضوع عملکرد سپاه را در دو عرصه داخلی و خارجی و نیز دستاوردهای انقلاب اسلامی را در این دو عرصه برای اعضای خبرگان تبیین کردم.

جعفری اضافه کرد: در این نشست همچنین ضعف‌ها و قوت های خودمان را نیز برشمردم و نکات لازم درباره تقویت قوت‌ها و رفع ضعف ها نیز مطرح شد که دوستان استقبال کردند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
    0 0
    نخير با أزادي موصل تازه در منطقه ضعيف مي شود و با أزادي سوريه كمرنگ تر مي شود و اگر به جاهاي ديگر دنيا برود دوباره به اينجا دست پيدا مي كنند بأيد نگذارند از منطقه يك نفر انها خارج شوند همه انها بأيد كشته شوند هر جاي دنيا را بگيرند دوباره بر مي كردند محل خشكاندن اين جانور ان دو پا در منطقه ماست لطفا ديگر به داعش نگوييد ألف إسلام را بر داريد دعش بهتر است
  • افشین تهران ۰۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۱
    0 0
    داعش ترکید.البته در تکریت ترکید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس