کد خبر 397028
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۹

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت:‌روز پنجشنبه بازی سختی در مسجد سلیمان داریم اما شک نکنید که پرسپولیس به آنجا می‌رود تا دست پر به تهران برگردد.

به گزارش مشرق، محمد نوری کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص بازی فردای تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان، غیبت خودش در این بازی و همچنین شرایط پرسپولیس صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید.

از وضعیت پرسپولیس پیش از بازی مقابل نفت مسجدسلیمان هم صحبت کن.

وضعیت تیم خوب است اما فقط بچه‌ها کمی خسته هستند اما با غیرتی که دارند شک نکنید که از بازی با نفت مسجدسلیمان دست پر بیرون می‌آییم و هم از بازی با النصر عربستان و امیدوارم که هواداران هم ما را دعا کنند.

به نظر می‌آید که بازیکنان پرسپولیس در لیگ انگیزه زیادی ندارند. به عنوان کاپیتان پرسپولیس این موضوع را تأیید می‌کنی؟

اینطور نیست چرا که ما در بازی‌ها با همه نیروی‌مان به میدان می‌رویم ما در این چند وقت خسته راه بودیم هرچند که بعضی می‌گویند تیم‌های اروپایی سه روز سه روز بازی می‌کنند که البته فاصله بین شهرها در اروپا اینقدر زیاد نیست و آنها با پرواز 45 دقیقه‌ای به مقصد می‌رسند اما ما ساعت 2 صبح پرواز می‌کنیم و 6 و نیم صبح می‌خوابیم. مهم‌ترین فاکتور برای بازیکن خواب مناسب است که فکر می‌کنیم در این هفته ما از آن دور بودیم که تأثیرش را هم در بازی با تراکتورسازی دیدید. الان همه تمرکز تیم بر روی بازی با نفت مسجدسلیمان است و امیدوارم از آنجا دست پر بیرون بیاییم.

نفت مسجدسلیمان را چطور تیمی می‌بینی؟

قطعاً این تیم حریف سختی برای ما خواهد بود اما مطمئن باشید پرسپولیس به مسجدسلیمان می‌رود که دست پر برگردد.

هواداران پرسپولیس در حال حاضر نگران بازی با النصر عربستان هستند. از این تیم چقدر شناخت داری؟

قطعاً سخت‌ترین حریف ما النصر عربستان است و ما بازی‌های این تیم را دیدیم و مقابل پاختاکور باید 6 گل به این تیم می‌زدند اما باید در عربستان باهوش باشیم تا نتیجه بگیریم و نتیجه‌گیری در این بازی ما را به صعود امیدوارتر می‌کند.

امسال پرسپولیس شرایط سختی را تجربه می‌کرد.

ما امسال پنج شش مدیرعامل داشتیم که هیچ جای دنیا اینطور نیست برای هر تیم مهم‌ترین مسئله ثبات و آرامش است که در این پنج شش ماه اصلاً رنگ آرامش را در پرسپولیس ندیده‌ایم اما الان شرایط بهتر شده و امیدوارم ثبات در بحث مدیریت و مربی‌گری به وجود بیاید تا آرامش به تیم تزریق شود.

نبود تو در بازی مقابل نفت مسجدسلیمان برای پرسپولیس، کار را سخت‌تر می‌کند؟

اینطور نیست و مطمئن هستم بچه‌ها با جان و دل بازی می‌کنند و می‌روند تا 3 امتیاز را بگیرند و من هم دعا می‌کنم که بازیکنان سالم بمانند و بتوانند 3 امتیاز بازی فردا را بگیرند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس