کد خبر 396825
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۵

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هنوز نتوانستیم برای سفر به مسجد‌سلیمان بلیت هواپیما پیدا کنیم.

به گزارش مشرق، حمید درخشان پس از جلسه با نژاد فلاح قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: این جلسه برای هماهنگی سفر به عربستان بود و چیز خاصی نبود.

وی در مورد مشکلات مالیاتی بازیکنان و احتمال ممنوع‌الخروج بودن برخی از آنها گفت: مسائل مالیاتی به باشگاه مربوط می‌شود من به این مسائل ورود نمی‌کنم. این مسائل به من مربوط نیست. باشگاه باید کارها را انجام دهد که این کار را هم می‌کند و جای نگرانی هم نیست.

درخشان در مورد تمرین نکردن گابریل به خاطر پول گفت: این مسئله درست نیست. دیروز تمرین ریکاوری بود و ما به او استراحت دادیم بحث مسئله مالی در میان نبود.

سرمربی پرسپولیس در مورد بازی با نفت مسجد سلیمان و اینکه بلیت سفر به این شهر هنوز تهیه نشده گفت: با موجودیتی که داریم به دیدار با نفت مسجد سلیمان می‌رویم. بله هنوز هم نتوانسته‌ایم بلیت سفر به این شهر را بگیریم. تلاش می‌کنیم تا ین بلیت تهیه شود اما نمی دانم چه اتفاقی می‌افتد.

درخشان در مورد اینکه محمد نوری در این بازی غایب است گفت: ما دوست داشتیم بازیکنان اصلی ما مقابل نفت مسجد سلیمان باشند اما این اتفاق افتاد. به هر حال این بازیکنان هم استراحتی می‌کنند.

وی در مورد اینکه ذخیره‌های پرسپولیس در مقابل نفت مسجد سلیمان می‌توانند خوش بدرخشند گفت: امیدوارم که آنها مقابل نفت مسجد‌ سلیمان خوب بازی کنند.

سرمربی پرسپولیس در مورد وضعیت مصدومان این تیم گفت: باید سر تمرین بروم و ببینیم که وضعیت آنها چگونه است. از کادر پزشکی می‌پرسم و دکتر تیم باید بگوید که کدام یک از آنها می‌توانند به ما کمک کنند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس