کد خبر 396710
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۵

سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: اگر مالک باشگاه معتقد است کادر فنی ضعیف است هم‌اکنون آنها را برکنار کند تا اشتباهش تکرار نشود.

به گزارش مشرق، نادر دست‌نشان در خصوص اینکه پرهام مالک باشگاه نساجی اعلام کرده، دیدار هفته آینده این تیم مقابل مس آخرین فرصت برای کادر فنی نساجی خواهد بود،‌گفت: من حرفی برای گفتن در مورد چنین تفکراتی ندارم. هر نظری که داده برای خودش مهم است. من به این مسائل اهمیت نمی‌دهم.

وی ادامه داد: نه دنبال پولش هستم و نه برای پرهام کار می‌کنم فقط به عشق مردم نساجی به این تیم آمدم و تا زمانی هم که باشم تمام تلاش خود را انجام می‌دهم. می‌گویند هیأت مدیره تشکیل جلسه داده اما برای من جالب است که در این مدت کسی را به عنوان هیأت مدیره نشناخته‌ام فقط یک مدیر باشگاه دیده‌ام و برخی اوقات هم که قلعه‌نویی به عنوان مشاور پرهام می‌آید. شخص دیگری را ندیده‌ام.

سرمربی نساجی تأکید کرد: نظر هیأت مدیره هم برای خودش اهمیت دارد اگر فکر می‌کند کادر فنی ضعیف است چرا هم‌اکنون آنها را برکنار نمی‌کنند. این اشتباه است که یک بازی مقابل مس هم به کادر فنی ضعیف فرصت بدهند. این دیگر اشتباه پرهام است که اشتباهش را ادامه دهد. او باید تصمیم بهتری بگیرد اگر معتقد است مربی تیم ضعیف است که نباید در دیدار مقابل تیم مدعی و رقیبمان با همان ترکیب در میدان حاضر شویم. چرا یک بار دیگر می‌خواهد این اشتباه را تکرار کند؟! بعد از بازی تغییرات چه تأثیری دارد؟! با این مسائلی که به وجود آورده از هم‌اکنون زمینه شکست را فراهم می‌کند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس