کد خبر 396675
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۸

مدیرعامل باشگاه نفت تهران گفت: مدیریت ورزش باید مشخص کند که کی‌روش قیم کل فوتبال است یا سرمربی تیم ملی؟!

به گزارش مشرق، منصور قنبرزاده درباره دیدار روز پنجشنبه تیم فوتبال نفت تهران مقابل استقلال گفت: با وجود بازی‌های فشرده‌ای که انجام داده‌ایم اما کادر فنی به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرده تا به تناوب همه بازیکنان بتوانند بازی کنند و به این دلیل سعی کنیم در فشردگی بازی‌ها هم مؤثر ظاهر شویم.

وی ادامه داد: تمرکز ما بازی به بازی است و به همین دلیل بازیکنان با صلاحدید کادر فنی و به صورت متوالی استراحت کردند و نیروی تیم را تقسیم کردیم تا فشار زیادی به همه بازیکنان نیاید. ما بازیکنان خوب و جوانی داریم و به همین دلیل نمی‌توان گفت که بین بازیکنان اصلی و نیمکت‌نشین فرق زیادی وجود دارد و معمولا بازیکنان جایگزین ما عملکرد خوبی داشتند.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران در خصوص اینکه خیلی‌ها اعتقاد دارند دیدار روز پنجشنبه نفت و استقلال فینال لیگ برتر است، اظهار داشت: تلاش ما بر این است که بازی به بازی جلو برویم و هنوز 8 بازی باقی مانده و به اعتقاد من سرنوشت لیگ در دست تیم‌های اول تا سوم است که فکر می‌کنم مثل سال گذشته تکلیف قهرمانی در یکی دو هفته آخر مشخص شود. پیش‌بینی من این است که الان برای قضاوت کردن زود است.

قنبرزاده درباره اظهارات روز گذشته کارلوس‌ کی‌روش که از حضور مرتضی پورعلی‌گنجی مدافع سابق نفت در لیگ چین انتقاد کرده بود، گفت: ظاهرا کی‌روش قیم کل فوتبال بود و من پاسخی به او نمی‌دهم اما باید بگویم که ما پورعلی‌گنجی را ترانسفر نکردیم بلکه خود این بازیکن تقاضا داشت از لیگ ایران برود اما به نظر می‌رسد کی‌روش روی مدیران باشگاه‌ها و مدیران ارشد ورزش هم می‌خواهد تسلط داشته باشد و این در حالی است که این مسائل هیچ ارتباطی با او ندارد. در قرارداد پورعلی‌گنجی بندی بود که اگر پیشنهاد خارجی داشت می‌توانست از نفت جدا شود و او هم اصرار داشت به لیگ چین برود که باز هم تاکید می‌کنم این مسائل ارتباطی با کی‌روش ندارد.

وی خاطرنشان کرد: اعضای هیأت امنای باشگاه نفت از پورعلی‌گنجی خواستند که برای رفتن تیم‌های خارجی عجله نکنند اما او در جمع اعضای هیأت امنای باشگاه نفت گفت که با کی‌روش مشورت کردم و او به من گفته که به تیمی که آری‌هان سرمربی آنجاست، برود و این موضوع نقل قول خود پورعلی‌گنجی است که در حضور اعضای هیأت امنا گفت و به اعتقاد من این مسائل درون باشگاهی به کی‌روش ارتباطی ندارد.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران در خصوص اینکه چرا کی‌روش اعلام کرده 2 بازیکن تیم ملی را به تیم امید نمی‌دهد، اظهار داشت: این موضوع را باید از مسئولان فدراسیون فوتبال پرسید. چطور باشگاهی مثل نفت که بازی‌های حساسی دارد 3 بازیکنش را در اختیار تیم امید قرار می‌دهد اما کی‌روش، جهانبخش و آزمون را در اختیار تیم امید قرار نمی‌دهد؟ به نظرم باید به این موضوع رسیدگی شود چون این کار سرمربی تیم ملی در آینده برای باشگاه‌ها هم تاثیرگذار است چون وقتی می‌بینند سرمربی تیم ملی به تیم امید بازیکن نمی‌دهد آنها هم این کار را انجام می‌دهند.

وی در پایان گفت: به نظرم مدیریت ورزش باید تکلیف کی‌روش را مشخص کند که او سرمربی تیم ملی است یا قیم کل فوتبال ما و شاید با ادامه این روند کی‌روش درباره تماشاگران فوتبال هم اظهار نظر کند که این مسائل جای نگرانی دارد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
    0 0
    تمام فوتبال ایران شده عروسک خیمه شب بازی کیروش.از فدراسیون بگیر تا کارشناسانی همچون جکحاج کیروشی و خبرنگاران و مجریانی هنچون کیروشی پور. یه مربی حرفه ای هیجوقت تو این مسائل دخول نمیکنه. یه مربی حرفه ای نه مربی ای که با اونهمه هزینه ایران رو در گرپه چهار تیمی جام جهانی چهارن و در جام ملتها ششم میکنه و خودش که ادعاش میشه دلیل ضعف تیم ملی نداشتن لیگ قویه به تیمی مثل عراق که اصلا لیگ نداره میبازه و حذف میشه. نفرین بر استعمارگران پرتغالی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس