کد خبر 396184
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۵:۵۴

سرپرست گشت مشترک اداره کل تعزیرات استان تهران گفته«در حین نظارت بر بازار مرغ، متوجه گرانفروشی نارنگی با سود کیلویی 9 هزار تومان شدیم».

به گزارش مشرق، سرپرست گشت مشترک اداره کل تعزیرات استان تهران گفته«در حین نظارت بر بازار مرغ، متوجه گرانفروشی نارنگی با سود کیلویی 9 هزار تومان شدیم» بر این اساس:
الف- توی مرغ فروشی‌هایی که دوستان رفته‌اند تا قیمت‌ها را بررسی کنند،  نارنگی هم می‌فروخته‌اند،  یه چرخی می‌زدید شاید قیمت واشر سرسیلندر و گیربکس و خرمنکوب را هم درمی‌آوردید!
ب- دوستان از کنترل قیمت مرغ ناامید شده اند،  به نارنگی فروش گیر داده‌اند.
ج- گنه کرد در بلخ مرغ فروشی/ به شوشتر زدند گردن نارنگی فروشی!
د- با این حساب از این به بعد باید جلوی نارنگی کیلویی ۱۶ هزار تومان با کت شلوار کراوات بنشینیم نه با زیر شلواری!
 
دو خبر خوش و روز عوض کن!

جناب آقای مهندس غرضی دو خبر خوب داده‌اند،  خبر اول این است که ایشان گفته‌اند برای دور بعدی انتخابات مجلس قطعا کاندیدا می شوند(پاداش کدوم کارمون بود؟!) دوما ایشان گفته‌اند چرا مردم اسم پنج تا از نماینده‌های مجلس را نمی‌دانند؟!(حالا اگه این خبر خوش نیست مشکل شماست نه بنده!) برای پاسخ به ایشان لازم است بگوییم استثنائاً بنده حقیر تمام نمایندگان محترم مجلس را می‌شناسم که به طور نمونه پنج نفر از آنها عبارتند از:
۱- استاد کوچک زاده ۲- حمید رسایی ۳- استاد کوچک زاده ۴- استاد کوچک زاده ۵- استاد کوچک زاده (به دلیل نقش پررنگ، ایشان را چند بار حساب کردیم.)
پی نوشت: الکی مثلا ما همه را می شناسیم!
 
 شما با نفت سر سفره چه می کنید؟!

استاد مهرعلیزاده طی سوالی که مشخص نیست مخاطب آن چه کسی است،  پرسیده«۸۰۰ میلیارد دلار درآمد نفتی چگونه هزینه شد؟» هرچند ما نمی‌دانیم تازگی‌ها مسئولین و افراد سیاسی چه عادتی کرده‌اند که یا از مردم سوال می کنند یا به مردم گزارش می‌دهند اما از آنجایی که ما فضول محله هستیم پاسخ سوال ایشان را می دهیم:
الف- بین مردم کف جامعه و افرادی از جنس مردم کف جامعه مانند استاد بابک زنجانی و استاد خاوری و امیرمنصور آریا توزیع شد.
ب- همه اش را خوردیم با نفت سر سفره که نمی‌توانستیم گل کوچک بازی کنیم.
ج- دولت سابق به هر خانواده دو انتخاب داد؛ انتخاب اول کاخی با طراحی کاخ ورسای بود،  انتخاب دوم کاخی با طراحی کاخ ناتینگهام بود که مردم با هیچکدام شان حال نکردند و کاخ‌ها روی دست دولت ماند!
د- ۸۰۰ میلیارد دلار اصلا پول است که شما پیگیر آن شده‌اید؟! نظرتان را بالاتر ببرید،  میلیاردی که پشت آن هزار نداشته باشد،  مانند سماق بدون کباب است، ولش کن! واقعا که این ریزبینی و توجه به حواشی بلای جان ما ملت شده است!
 
روش های چابک شدن دولت!

اسحاق جهانگیری معاون اول دکتر روحانی اعلام کرده«قصد داریم دولت را چابک کنیم» بر این اساس توصیه می کنیم:
الف- روزی نیم ساعت دویدن و بیست دقیقه نرمش صبحگاهی کارگشاست.
ب- از شنا و درازنشست غفلت نکنید.
ج- طناب زدن در فرآیند چابک سازی معجزه می کند.
د- از تن تاک استفاده کنید،  مادر بزرگ بنده قبلا برای چابک شدن همیشه مشکل داشت اما از وقتی از تن تاک استفاده می کند،  خیلی چابک شده،  باور کنید!


منبع: روزنامه آرمان امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۸
    0 0
    خوشمان آمد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس