کد خبر 390851
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۷

قیمت بلیت هواپیما در نوروز 94 بدون تغییر است و مردم نیز برای خرید بلیت یا به دفاتر فروش شرکت‌های هواپیمایی مراجعه کنند و یا از آژانس‌های مسافرتی دارای مجوز اقدام به تهیه و خرید بلیت هواپیما نمایند.

به گزارش مشرق، مديركل دفتر نظارت بر فرودگاه‌ها، شركت‌ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری گفت : جلسات متعددی برای هماهنگی بین شرکت‌های هواپیمایی ، مدیران فرودگاه‌ها و شرکت‌های ارائه کننده خدمات فرودگاهی برگزار شده تا از تمام ظرفیت بخش‌های مهم در صنعت هوانوردی در جهت خدمت رسانی به مسافران هواپیماها در نوروز 94 استفاده شود.

وی گفت : برای ایام نوروز 2300 مجوز پرواز فوق‌العاده صادر شده و پیش بینی شده که بیش از دومیلیون مسافر در فاصله بیستم اسفند تا پایان نوروز 94 از خدمات هوایی استفاده کنند و آمادگی برای افزایش مجوزهای پروازی نیز وجود دارد.

دهقان در ادامه افزود : قیمت بلیت هواپیما در نوروز 94 بدون تغییر است و هیچگونه افزایش قیمتی نخواهیم داشت و مردم نیز برای خرید بلیت یا به دفاتر فروش شرکت‌های هواپیمایی مراجعه کنند و یا از آژانس‌های مسافرتی دارای مجوز که فهرست آن‌ها در سایت سازمان هواپیمایی کشوری به نشانی www.cao.ir قید شده اقدام به تهیه و خرید بلیت هواپیما نمایند.


مديركل دفتر نظارت بر فرودگاه‌ها، شركت‌ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری خاطر نشان کرد با هرگونه گران‌فروشی بلیت هواپیما در آژانس‌های مسافرتی دارای مجوز برخورد قانونی خواهد شد.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس