ستاره آرژانتینی بارسلونا با هت تریک مقابل رایووایکانو علاوه بر شکستن رکورد هت تریک در لالیگا با 30 گل زده در کنار رونالدو در جدول گلزنان قرار گرفت.

لیونل مسی به رکورد رونالدو رسید
گروه ورزشی مشرق - لیونل مسی ستاره تیم فوتبال بارسلونا در پیروزی 6-1 بارسلونا مقابل رایووایکانو مرد اول میدان بود و موفق شد با زدن 3 گل و دادن یک پاس گل نقش موثری در برد تیم خود ایفا کند و حالا به همراه رونالدو مدعی شماره یک کسب پی‌چی‌چی، جایزه آقای گلی در لالیگای اسپانیاست.

برنامه، نتایج کامل و جدول رده‌بندی و گلزنان لالیگا

مسی که در پیروزی 2-0 بازی رفت هم یکی از گلزنان بازی بود با این 3 گل در جدول گلزنان به عدد 30 رسید تا در روزی که بارسلونا با 62 امتیاز و یک امتیاز بیشتر، بالاتر از رئال مادرید در صدر جدول لالیگا قرار گرفت مسی هم با رونالدو در صدر جدول گلزنان مساوی شود.

این پنجمین هت تریک مسی در فصل جاری لالیگا بود که به ثبت رساند. ستاره آرژانتینی فوتبال در هفته 12 مقابل سویا (برد 5-1)، هفته 14 مقابل اسپانیول (برد 5-1)، هفته 19 مقابل دپورتیوو لاکرونیا (برد 0-4) و هفته 23 مقابل لوانته (برد 5-0) هم هت تریک کرده بود.

مسی با ثبت یک رکورد جدید رکورد رونالدو را شکست

با این هت تریک شمار هت‌تریک‌های مسی در بارسا به عدد 32 و تعداد هت‌تریک‌های لالیگایی او به عدد 24 رسید. مسی با این هت‌تریک رکورد هت‌تریک‌های تلمو زارا، مهاجم اسبق اتلتیک بیلبائو به عنوان دارنده بیشترین تعداد هت‌تریک در فوتبال اسپانیا (31 هت‌تریک) شکست و یک رکورد دست نیافتنی دیگر به نام اعجوبه فوتبال آرژانتین ثبت شد. همچنین مسی در تعداد هت‌تریک‌های لالیگایی هم از کریستانو رونالدو، ستاره پرتغالی رئال مادرید یکی جلو افتاد.

به گزارش مشرق، مسی با سه گلی که به رایووالکانو زد، مجموع گل‌هایش در فصل 15-2014 را به 41 گل افزایش داد و از این حیث از کریستیانو رونالدو سبقت گرفت. پاس گل مسی در این دیدار هم یکصدوهفتمین پاس گل او در بارسا بود. وی در هفته بیست و سوم و در دیدار مقابل لوانته رکورد پاس گل لوئیز فیگو، ستاره پرتغالی پیشین کاتالان‌ها در لالیگا را شکسته بود و حالا رکورددار پاس گل در تاریخ لالیگاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۸
    0 0
    مسی اعجوبه بی بدیل دنیای فوتبال. رونالدو هم انصافا بازیکن خوبیه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس