کد خبر 395892
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۶

رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق ضمن انتقاد از برخی هجمه‌ها علیه نیروهای مردمی بر ضرورت عدم تعمیم اشتباهات فردی به همه نیروهای مردمی تاکید کرد و روابط با ایران را نیز ضروری دانست.

به گزارش مشرق، شبکه السومریه نوشت: عمار الحکیم رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق گفت: کسانی که در برابر طرح آشتی ملی بایستند در واقع از اختلافات عراقی‌ها سود می‌برند و باید قوانینی وضع شود که دامن زدن به مشکلات طایفه‌ای و قومیتی جرم شمرده شود.

وی افزود: عراق به طرح سیاسی که برای همه اطمینان بخش باشد نیاز دارد. اختلاف نظر طبیعی است اما باید اختلافات کنترل و مدیریت شود. ائتلاف همپیمانی با تمام توان در راستای تعمیق روابط با گروه‌های سیاسی در کشور حرکت می‌کند.

رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق تاکید کرد: عملیات لبیک یا رسول الله در واقع نبرد بازگرداندن کرامت عراق است. روابط دوستی با ایران و بقیه کشورهای همسایه و منطقه بدون شرم و خجالت ضروری است. رسانه‌ها باید با توجه به شرایط امنیتی و اقتصادی مسئولیت پذیر باشد. رسانه‌ها باید در تقویت وحدت ملی و حمایت از نیروهای مردمی نقش قوی داشته باشند و نباید برخی اشتباهات فردی به حساب همه نیروهای امنیتی تمام شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس