کد خبر 395833
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۲

مدال‌آوران رشته دوومیدانی در دومین دوره بازی‌های پاراآسیایی همچنان در انتظار دریافت جوایزشان از سوی صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان هستند.

به گزارش مشرق، در حالی که بیش از 4 ماه از پایان دومین دوره بازی های پاراآسیایی در اینچئون کره جنوبی و بیش از یک ماه از برگزاری مراسم تقدیر از قهرمانان و مدال آوران بازی های آسیایی و پاراآسیایی می گذرد، ورزشکاران رشته دوومیدانی همچنان در انتظار دریافت جوایز خود هستند.

این اتفاق در حالی رخ می دهد که جوایز مدال آوران سایر رشته های ورزشی پرداخت شده است و تنها جوایز دوومیدانی کاران مانده است. البته چندی پیش که این ورزشکاران که برای دریافت جوایز خود به صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی مراجعه کرده بودند آنها را به هفته آینده ارجاع داده بودند، اما بازهم اتفاقی نیفتاد. این در حالی است که رشته دوومیدانی بیشترین سهم را در کسب مدال در بازی های پاراآسیایی داشته است.

علی محمدیاری دارنده یک مدال طلا و یک مدال نقره در این رقابت ها که موفق به شکستن رکورد جهان نیز شد در این خصوص گفت: بعد از اینکه برای دریافت جوایزمان به صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان مراجعه کردیم گفتند که جوایز هنوز آماده نیست و بعدا مراجعه کنید، اما دوباره 12 اسفند پیامک دادند که هنوز آماده نیست. نیایید و خبر می دهیم.

وی ادامه داد: 5 روز از این موضوع گذشته و هنوز هم خبری نشده است. از نظر روحی و روانی دچار مشکل شده ایم چرا که منبع درآمدی به غیر از این پاداش ها نداریم و هزینه های زندگی خودمان را بر اساس این جوایز تأمین می کنیم. برای موفقیت در این مسابقات وام گرفته و پول قرض کرده بودم و بدهکارم. از مسئولان وزارت ورزش تقاضا می کنیم رسیدگی کنند چراکه مسابقات کسب سهمیه پارالمپیک ریو را در پیش داریم و باید با روحیه در این رقابت ها به میدان برویم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس