کد خبر 395790
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۵

آیین‌نامه هفدهمین جشنواره جوان خوارزمی و پنجمین جشنواره نوجوان خوارزمی از سوی مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها ابلاغ شد.

به گزارش فارس، بر اساس آیین‌نامه هفدهمین جشنواره جوان خوارزمی و پنجمین جشنواره نوجوان خوارزمی، تمام شرکت‌کنندگان باید برای ثبت‌نام حداکثر تا تاریخ ۱۹ فروردین ۹۴ به پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره مراجعه کنند.
بر این اساس شرکت‌کنندگان در بخش دانش‌آموزی جشنواره جوان خوارزمی، ضمن داشتن حداکثر ۲۴ سال سن در اول مهر ۹۳ (متولدین اول مهر ۶۹ و بعد از آن)، باید حداقل تا پایان خرداد ۹۴، دانش‌آموز یا هنرجوی دوره دوم متوسطه واحدهای آموزشی دولتی و غیردولتی، روزانه و بزرگسال، سما و آموزش از راه دور باشند. (داوطلبان آزاد، مجاز به شرکت در این بخش نیستند.)
در بند (۶) این آیین‌نامه آمده است: تمام شرکت‌کنندگان باید برای ثبت‌نام در هفدهمین جشنواره جوان خوارزمی حداکثر تا تاریخ ۱۹ فروردین ۹۴ با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره به نشانی kharazmi.medu.ir  و با همکاری پژوهش‌سراهای دانش‌‌آموزی و دبیر جشنواره شهرستان/ منطقه/ ناحیه، نسبت به ثبت‌نام اولیه اقدام کنند.
لازم به ذکر است ثبت‌نام قطعی، منوط به ثبت و تایید اطلاعات در سامانه اینترنتی جشنواره از تاریخ ۲۲ فروردین ۹۴ است.

منبع: روزنامه کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مرتضی سیف الدین ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    0 0
    با سلام ، بخشنامه خوارزمی در فروردین 94 آمده و هنوز به مدارس ارسال نشده ، مهلت ثبت نام تمام شده است . آیا مسولین خوارزمی می دانند چه می کنند ؟ آیا از روستاها و عدم دسترسی به اینترنت را می دانند؟ آیه قرآن کریم : آیا وقت آن نرسیده که قلب های مرده شما بیدار شود ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس