کد خبر 395706
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۶

یکی از فرماندهان نیروهای الحشد الشعبی در گزارشی از آخرین وضعیت منطقه عملیاتی گفت : نیروهای داعش در دو شهر، العلم و البوعجیل به دام افتاده اند و شهر مکیشفه در 25 کیلومتری جنوب تکریت بطور کامل از دست داعش آزاد شد.

به گزارش مشرق، کریم النوری از فرماندهان جنگ و سخنگوی هادی العامری رییس سازمان بدر که از منطقه عملیاتی با خبرنگار ما گفت وگو می کرد، افزود: شهرهای العلم و البوعجیل در محاصره نیروهای امنیتی و الحشد الشعبی قرار دارند و تا 48 ساعت آینده آزاد خواهند شد.

وی افزود: روند عملیات طی 24 ساعت اخیر سرعت گرفته و نیروهای داعش سراسیمه در حال فرار از منطقه هستند.

النوری، همچنین خبر داد که شهر مکیشفه در 25 کیلومتری جنوب تکریت بطور کامل از وجود نیروهای داعش پاکسازی شده است. داعش از این شهر که در نزدیکی جاده سامرا به تکریت واقع است، همواره مسیر ارتباطی شمال به جنوب را ناامن می کرد.

وی با بیان این که داعش در عملیات صلاح الدین در یک هفته گذشته، تلفات بسیار زیادی داشته است، گفت: نیروهای ما در کلیه محورها از روحیه بالایی برخوردارند.

براساس گزارش ها، عملیات آزاد سازی تکریت و پاکسازی کامل صلاح الدین که از اوایل هفته گذشته در منطقه ای به مساحت 5 هزار کیلومتر مربع شروع شده ، در کلیه محورها ادامه دارد و گفته می شود، طی روزهای آینده تکریت مرکز استان نیز بطور کامل تحت کنترل نیروهای عراقی در خواهد آمد.

با تکمیل این عملیات نیروهای عراقی به دروازه های موصل خواهند رسید و شرایط برای عملیات نهایی عراق برای سرکوب کامل داعش فراهم خواهد شد.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
    0 0
    AHSANT SHIA AHSANT HEZB ALLAH AHSANT AHL AL BEIT
  • علی ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
    0 0
    اجازه فرار به این پست فطرتها نباید داد. کشتن اینها از هر واجبی واجبتر است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس