کد خبر 395685
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۰

شاگردان اونای امری با پیروزی بر دپورتیوو لاکرونیا جایگاه پنجمی خود را در جدول رده‌بندی لالیگا تثبیت کردند.

 به گزارش مشرق، هفته بیست‌و‌ششم از مسابقات فوتبال لالیگای اسپانیا از ساعت 18:30 امروز (شنبه) با برگزاری یک دیدار پیگیری شد که طی آن دپورتیوو لاکرونیا در ورزشگاه ریازور با نتیجه 4 بر 3 مغلوب میهمانش، سویا شد. برای سویا در این بازی ویتولو (33 و 52)، کوین گامیرو (65 - پنالتی) و سیدنی (83 - گل به خودی) گلزنی کردند و در مقابل گل‌های لاکرونیا را اوریول ری‌یرا در دقایق 28 و 72 و لوکاس در دقیقه 2+90 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساندند.

سویا با این پیروزی خارج از خانه 49 امتیازی شد و جایگاهش را در رده پنجم جدول لالیگا استحکام بخشید. تیم تحت هدایت ویکتور هرناندس هم با قبول این شکست خانگی 25 امتیازی باقی ماند و همچنان در مکان پانزدهم جدول لالیگا جای دارد.

در ادامه این رقابت‌ها امشب از ساعت 20:30 اتلتیک بیلبائو پذیرای رئال مادرید است و از ساعت 22:30 الچه و آلمریا به مصاف هم می‌روند. همچنین از 30 دقیقه بامداد فردا (یکشنبه) گرانادا از مالاگا میزبانی می‌کند. در مهمترین بازی فردا (یکشنبه) هم از ساعت 14:30 بارسلونا در نیوکمپ به جدال رایووایکانو می‌رود.

در جدول رده‌بندی لالیگا، تیم‌های رئال مادرید، بارسلونا و اتلتیکومادرید به ترتیب با 61، 59 و 54 امتیاز در رده‌های اول تا سوم جای دارند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس